بررسی عملکرد بانک ایران زمین در چند استان سمینار بررسی عملکرد سال ۹۵ و تبیین برنامههای سال ۹۶ مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحالوبختیاری، با حضور مدیر و رؤسای شعب این استانها برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده، محمدرضا سبزواری، مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحالوبختیاری بانک ایران در این رویداد با […]
بررسی عملکرد بانک ایران زمین در چند استان
سمینار بررسی عملکرد سال ۹۵ و تبیین برنامههای سال ۹۶ مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحالوبختیاری، با حضور مدیر و رؤسای شعب این استانها برگزار شد.
به گزارش مناقصهمزایده، محمدرضا سبزواری، مدیر شعب استانهای اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحالوبختیاری بانک ایران در این رویداد با بیان اهمیت جذب سپرده خرد در مقابل سپرده کلان به تجزیه و تحلیل عملکرد نحوه توزیع فراوانی منابع شعب پرداخت.
وی گفت: شناخت خوب و کافی از مشتری در مدت زمان همکاری وی با شعبه و عواملی همچون کارکرد حساب قرضالحسنه جاری، حسن شهرت، نوع درخواست تسهیلات متناسب با نوع فعالیت، کشش و ظرفیت جزو عوامل اصلی در تشکیل پروندههای اعتباری و عدم ایجاد مطالبات غیرجاری است و مطمئناً سطح خدمات قابل ارایه به مشتریان قدیمی و جدید باید متفاوت و فراخور حال او باشد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.