استقلال‌های ایران در اهواز و دوحه جشن صعود می‌گیرند

استقلال‌های ایران در اهواز و دوحه جشن صعود می‌گیرند استقلال امشب و از ساعت۲۰:۲۰ در ورزشگاه الاهلی دوحه قطر به مصاف تیم تعاون عربستان می‌رود. به گزارش وب سایت برنامه۹۰، استقلال در آسیا به خوبی کار خود را انجام داد. تساوی این تیم در بازی با الاهلی امارات وقتی با تساوی لوکوموتیو و تعاون عربستان […]

استقلال‌های ایران در اهواز و دوحه جشن صعود می‌گیرند

استقلال امشب و از ساعت۲۰:۲۰ در ورزشگاه الاهلی دوحه قطر به مصاف تیم تعاون عربستان می‌رود.

به گزارش وب سایت برنامه۹۰، استقلال در آسیا به خوبی کار خود را انجام داد. تساوی این تیم در بازی با الاهلی امارات وقتی با تساوی لوکوموتیو و تعاون عربستان همراه شد، بهترین شرایط برای استقلال به دست آمد.

استقلال عملاً از این گروه صعود کرده است و تنها اگر امشب در دوحه ۰-۴ به تعاون عربستان ببازد، صعود نمی‌کند. استقلال را باید تیم صعود کرده دانست و در دوحه می‌تواند پس از نایب قهرمانی در لیگ صعود آسیایی‌‌اش را هم جشن بگیرد.

استقلال در بازی رفت با ۳ گل تعاون را شکست داد در بازی تعاون میزبان است اما به خاطر مشکلات بین ایران و عربستان بازی در دوحه قطر برگزار می‌شود.

تعاون در لیگ عربستان هفتم شده و در بازی رفت هم نشان داد تیم خطرناکی نیست. بعید است این تیم بتواند استقلال را به خطر بیندازد. التعاون تیمی کم افتخار در عربستان است که در اکثر سال‌ها در سطح اول فوتبال عربستان حضور نداشته است.

این تیم که از شهر بریده عربستان است در فصل قبل چهارم شد و به دلیل محرومیت دو تیم عربستانی از حضور در آسیا، صعودی مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا داشت. التعاون اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند. هدایت التعاون در بازی رفت بر عهده کنستانتین گالکا رومانیایی بود که چندی بعد اخراج شد. «ژوزه‌گومز» پرتغالی سرمربی کنونی التعاون است.

در این گروه الاهلی امارات و استقلال ۸ امتیازی‌اند. الاهلی چون استقلال را شکست داده اول است و استقلال دوم. التعاون و لوکوموتیو هم ۵ امتیازی‌اند.

همزمان با بازی استقلال، الاهلی میزبان لوکوموتیو است. اگر در نهایت دو تیم استقلال و الاهلی هم امتیاز شوند این الاهلی است که اول می‌شود. شاید دوم شدن برای استقلال بهتر باشد. اگر در گروه C الاهلی عربستان دوم شود بازی با این تیم چندان برای استقلالی‌‌ها خوشایند نیست.

علیرضا منصوریان برای این بازی خارج از خانه وریاغفوری را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

استقلال خوزستان – الجزیره امارات

همچنین استقلال خوزستان ایران به عنوان قهرمان فصل پانزدهم لیگ برتر به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما در حالی که در فصل شانزدهم لیگ برتر عملکرد بدی داشت و در میانه‌های جدول باقی ماند، در آسیا خوب کار کرد و اکنون بخت زیادی برای صعود به مرحله حذفی رقابت‌‌‌ها دارد. استقلال خوزستان ایران در ششمین دیدارش در مرحله گروهی در خانه به مصاف الجزیره امارات، ضعیف‌‌‌ترین تیم گروه می‌رود و با کسب یک تساوی هم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

در گروه دوم رقابت‌‌‌ها لخویا قطر سرگروه است و صعودش را به عنوان تیم نخست قطعی کرده است. در صورتی که استقلال خوزستان ایران بتواند به عنوان تیم دوم صعود کند، در مرحله بعدی باید با الهلال عربستان یا الریان قطر دیدار کند.

 

دیدار استقلال خوزستان ایران و الجزیره امارات ساعت ۲۰ برگزار می‌شود و در دیگر دیدار این گروه به صورت همزمان، لخویا قطر میزبان الفتح عربستان است.