برگزاری مناقصه ذخیره آب در استان لرستان

  برگزاری مناقصه ذخیره آب در استان لرستان  حمیدرضا کرم‌وند اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و اهداف‌گذاری‌هایی که شده قرار است، سال جاری شبکه آبرسانی استان هوشمند‌سازی شود. با این کار فشار درون شبکه‌ها کنترل و به صورت هوشمند تنظیم شده که مانع از هدررفت آب و شکستگی خطوط لوله می‌شود. به گزارش ایسنا […]

 

برگزاری مناقصه ذخیره آب در استان لرستان

 حمیدرضا کرم‌وند اظهارکرد: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و اهداف‌گذاری‌هایی که شده قرار است، سال جاری شبکه آبرسانی استان هوشمند‌سازی شود. با این کار فشار درون شبکه‌ها کنترل و به صورت هوشمند تنظیم شده که مانع از هدررفت آب و شکستگی خطوط لوله می‌شود.

به گزارش ایسنا وی تصریح‌کرد: این اقدام در کشور کم‌نظیر بوده و در حال حاضر یک نمونه آن در استان فعال است و میزان فشار آب درون لوله‌ها به وسیله کامپیوتر کنترل می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با بیان این‌که هم‌اکنون بنیادی و اساسی کار می‌کنیم، ادامه داد: سعی می‌کنیم اگر پروژه‌ای تعریف می‌شود بدون مشکل بوده و به‌طور کامل قابلیت اجرایی دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: طی سال جاری پروژه‌های شهرهای نورآباد، پلدختر، معمولان و شول‌آباد تکمیل می‌شود و قصد داریم ذخیره آب شهر‌ها را افزایش دهیم. برای شهرهای کوچک زیر ۵۰۰۰ نفر مشکلی نداریم اما این کار برای شهرهای ۵۰۰۰ نفر و بالاتر انجام می‌شود.

کرم‌وند افزود: امسال مناقصه این طرح‌ها، برگزار و کار آنها را شروع می‌کنیم تا با حرکتی شتابی این مخازن به بهره‌برداری برسند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یادآور شد: این شرکت سال ۹۴ مقام اول را در مدیریت بحران کسب کرده و به لحاظ نرم‌افزاری و مدیریت از دیگر شرکت‌های آب کشور جلوتر است.