امکان پاسخگویی به ۱۰ درصد درخواست‌های حمل و نقل اینترنتی!

امکان پاسخگویی به ۱۰ درصد درخواست‌های حمل و نقل اینترنتی! تقاضا برای حمل و نقل و جابه‌جایی کالا در تهران به ویژه مرکز و بازار بسیار است. در حال حاضر ۸۰ درصد متقاضیان حمل و نقل اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، رستوران‌ها و شرکت‌ها و ۲۰ درصد مشتریان خانگی هستند. به گزارش فارس، مهدی نایبی یک فعال […]

امکان پاسخگویی به ۱۰ درصد درخواست‌های حمل و نقل اینترنتی!

تقاضا برای حمل و نقل و جابه‌جایی کالا در تهران به ویژه مرکز و بازار بسیار است. در حال حاضر ۸۰ درصد متقاضیان حمل و نقل اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، رستوران‌ها و شرکت‌ها و ۲۰ درصد مشتریان خانگی هستند.

به گزارش فارس، مهدی نایبی یک فعال کسب و کار اینترنتی حمل و نقل اظهار داشت: با توجه به اشتغال‌زایی سریع کسب و کارهای نوین، ایجاد اشتغال از طریق کسب و کارهای اینترنتی باید اولویت اول همه دولت‌‌ها باشد.

نایبی با بیان این‌که بازار حمل و نقل و جابه‌جایی در تهران بسیار بزرگ است، گفت: در حال حاضر روزانه ۱۰۰۰ پیک به صورت همزمان در این کسب و کار فعالیت می‌کنند که امکان پاسخگویی تنها به ۱۰ درصد درخواست‌ها وجود دارد. بیش‌ترین درخواست در مرکز شهر تهران است و تقاضا برای حمل و نقل و جابه‌جایی کالا در مرکز و بازار تهران بسیار است.

به گفته وی، در حال حاضر اغلب مشتریان این کسب و کار اینترنتی، فروشگاه‌های اینترنتی، رستوران‌ها و شرکت‌ها هستند و در مجموع ۸۰ درصد مشتریان شرکت‌ها و ۲۰ درصد سفارش‌های خانگی هستند.

 

وی تأکید کرد: به دلیل تجربه اشکال حقوقی تاکسی‌های اینترنتی با صنف‌های سنتی، از ابتدا مجوز اتحادیه پیک و وانت‌بار‌‌ها را اخذ کرده‌ایم.