اجرای عملیات گازرسانی در ۵ شهر و ۹۶ روستای خراسان‌جنوبی

اجرای عملیات گازرسانی در ۵ شهر و ۹۶ روستای خراسان‌جنوبی  مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از عملیات اجرایی گازرسانی به ۵ شهر و۹۶ روستا در سطح این استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، فرشید دشتی با اعلام این خبر، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد […]

اجرای عملیات گازرسانی در ۵ شهر و ۹۶ روستای خراسان‌جنوبی

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از عملیات اجرایی گازرسانی به ۵ شهر و۹۶ روستا در سطح این استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، فرشید دشتی با اعلام این خبر، اظهارداشت: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد خانوار شهری استان تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

و گازرسانی به شهرهای گزیک، طبس مسینا، زهان، نهبندان و دیهوک نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱۳۵ میلیارد ریال در دست اجرا است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، درصد خانوار شهری بهره‌مند از گاز طبیعی به حدود ۹۸ درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۳۵ درصد خانوار روستایی استان شامل ۲۰۳ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: گازرسانی به ۹۶ روستای دیگر نیز با اعتباری بالغ بر۷۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها درصد خانوار روستایی بهره‌مند از گاز طبیعی به بیش از ۴۸ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی افزود: تاکنون حدود ۸۱۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز و بیش از ۴۳۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا گردیده که ۲۳۰۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر شبکه روستایی می‌باشد.