دوران شما تمام شده است

روحانی خطاب به رقبا دوران شما تمام شده است روحانی در جمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما آمده‌ایم به بداخلاقی‌ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌روحانی در سالن ابن‌سینای همدان اظهار کرد: درود و سلام من بر مردم دیار کهن هم‌دان. سلام و درود […]

روحانی خطاب به رقبا

دوران شما تمام شده است

روحانی در جمع هواداران خود در همدان تصریح کرد: ما آمده‌ایم به بداخلاقی‌ها پایان دهیم، آمده‌ایم تا به خشونت‌طلبان و افراطیون پایان دهیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌روحانی در سالن ابن‌سینای همدان اظهار کرد: درود و سلام من بر مردم دیار کهن هم‌دان. سلام و درود بر مردم شهرستان ملایر، نهاوند، تویسرکان، بهار، کبودرآهنگ و… .

وی ادامه داد: ما در انتخابات آمده‌ایم تا به بداخلاقی پایان بدهیم و به خشونت‌ورزان و افراطیون بگوییم دوره شما تمام شده است. شما ۸ سال در این کشور بودید و مردم دیدند که در این کشور چه کردید.

روحانی گفت: ما دنبال آزادی هستیم و حتی در سالن سخنرانی مان بداخلاق‌ها را راه می‌دهیم. اینجا روزی است که باید برای روزهای آینده تصمیم بگیریم. منطق شما ممنوع کردن است و چیز دیگری ندارید. منطق شما هوچی‌بازی است و چیز دیگری ندارید.

وی همچنین گفت: جوانان غیور ما راه آزادی را انتخاب کرده‌اند، شما در طول این ۴ سال در همه جلسات آمدید تا همه شبکه‌های اجتماعی را ببندید. شما در مسیر پیشرفت و آزادی جوانان ما نخواهید بود.

رییس دولت یازدهم اظهار کرد: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند که یک و نیم برابر ۱۰ سال قبل برای همدان تلاش کردیم. علی‌رغم خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان می‌آید، امروز راه‌آهن همدان افتتاح شد. یک ماه دیگر هم راه‌آهن کرمانشاه افتتاح می‌شود و ماه بعد راه‌آهن ارومیه افتتاح می‌شود و ماه بعدش راه‌آهن رشت و ماه بعدش راه‌آهن تبریز.

وی در همین راستا افزود: دولت یازدهم دولت اتصال ایران به جهانیان است. امروز می‌بینید که در چند ماه ۵ استان به راه‌آهن سراسری متصل می‌شود. این دولت مصمم است که به زودی سازمان ملی جوانان را افتتاح کند.

 

وی سپس گفت: من از شما سؤال می‌کنم چه شده است که برای عده‌ای از کاسبان تحریم غصه ایجاد شده است؟ هر چقدر ناراحت و غصه دار باشید بدانید که این مردم ۱۲ روز دیگر پاسخ شما را خواهند داد.