برخی نامزد‌ها اساساً برنامه‌ای ندارند

هاشمی طبا برخی نامزد‌ها اساساً برنامه‌ای ندارند سید مصطفی هاشمی‌طبا گفت: پیشنهاد اعلام اموال چیز مهملی است؛ چراکه اگر کاندیدایی سرمایه‌ای نداشته باشد، مردم ممکن است بگویند این شخص تا به حال عرضه نداشته است کسب و کار کند و حال می‌خواهد با روی کارآمدن، در بیت‌المال برای خود سرمایه‌ای جمع کند و اگر کسی […]

هاشمی طبا

برخی نامزد‌ها اساساً برنامه‌ای ندارند

سید مصطفی هاشمی‌طبا گفت: پیشنهاد اعلام اموال چیز مهملی است؛ چراکه اگر کاندیدایی سرمایه‌ای نداشته باشد، مردم ممکن است بگویند این شخص تا به حال عرضه نداشته است کسب و کار کند و حال می‌خواهد با روی کارآمدن، در بیت‌المال برای خود سرمایه‌ای جمع کند و اگر کسی سرمایه‌ای داشته باشد، ممکن است بگویند که دارایی‌های او از کجا آمده است. پس این اساساً کار خوبی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمصطفی‌هاشمی‌طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که مسایل کشور و مردم دچار تهدیدات خارجی و پایدار داخلی است گفت: تهدیدات خارجی مسایل امنیت خارجی است که به لطف خدا تا به حال خوب بوده است، اما در زمینه مسایل داخلی ما مشکلات عدیده‌ای در مسایل زیست‌محیطی و آلودگی آب‌های زیرزمینی و رودخانه‌ها و بحث ریزگرد‌ها را داریم.

هاشمی طبا ادامه داد: اولویت‌های دولت من تبعیت از قانون بودجه کشور خواهد بود. بودجه کشور ۳۴۰ هزار میلیارد تومان است و دولت من هیچ هزینه‌ای را برخلاف این قانون مصرف نمی‌کند.

هاشمی‌طبا در خصوص امنیت منطقه و ضرورت مبارزه با تروریسم گفت: مسایل امنیت ملی باید در شورای عالی دفاع و شورای امنیت ملی مطرح شود. کسانی که از موضع قدرت صحبت می‌کنند در واقع در عمل از موضع مصلحت وارد می‌شوند. در خصوص این مسایل مهم شورای عالی دفاع و مقام‌معظم‌رهبری تصمیم می‌گیرند و رییس‌جمهور کار خاصی نمی‌تواند انجام دهد، رییس‌جمهور اگر مجری نباشد، پشتیبان خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر احتمال کناره‌گیری به نفع کاندیدایی خاص گفت: من به نفع کسی کنار نمی‌روم؛ چراکه برای آمدن با کسی مشورت نکرده‌ام. اما اگر انتخاب شوم، مسیر دولت آقای روحانی را ادامه می‌دهم چراکه اقدامات دولت یازدهم را به مصلحت کشور می‌دانم.

 

هاشمی طبا در پاسخ به سؤالی در خصوص راه‌اندازی سایت ثبت‌نام کارانه توسط یکی از کاندیدا‌ها گفت: اصولاً خرید رأی ممنوع است. این‌که من به کسی بگویم به من رأی بدهید و من ماهیانه ۲۵۰ هزار تومان به شما بدهم، این مصداق خرید رأی است.