۴۴۴۱ مزایده – بانک صادرات ایران – فروش اثاثه و لوازم اداري

 موضوع مزايده عمومي: فروش اثاثه و لوازم اداري به شرح جدول ذيل. رديف اقلام عرضه شده در مزايده قيمت پايه كارشناسي (ريال) سپرده شركت در مزايده (ريال) ۱ اثاثه اداري (كاركرده و اسقاط) ۱۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱٫۳۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۳ تجهيزات رايانه اي ۳۴۱٫۶۰۰٫۰۰۰ ۳۴٫۱۶۰٫۰۰۰   ۲- مهلت،محل ونحوه دريافت اسناد مزايده: از تاريخ انتشار آگهي حداكثر تا ساعت […]

 موضوع مزايده عمومي: فروش اثاثه و لوازم اداري به شرح جدول ذيل.

رديف اقلام عرضه شده در مزايده قيمت پايه كارشناسي (ريال) سپرده شركت در مزايده (ريال)
۱ اثاثه اداري (كاركرده و اسقاط) ۱۳٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ۱٫۳۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۳ تجهيزات رايانه اي ۳۴۱٫۶۰۰٫۰۰۰ ۳۴٫۱۶۰٫۰۰۰

 

۲- مهلت،محل ونحوه دريافت اسناد مزايده: از تاريخ انتشار آگهي حداكثر تا ساعت ۱۳:۳۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۴ با ارائه كارت شناسايي معتبر مراجعه به اداره كل تداركات واقع در: تهران- خيابان سميه- بعد از خيابان بهار- پلاك ۸۵-  ساختمان مركزي بانك صادرات (برج سپهر) – طبقه چهارم- اداره كل تداركات -دايره اموال – شماره تماس ۸۴۷۶۲۹۲۹-۰۲۱

  • مهلت و محل تسليم پاكت هاي پيشنهادي: تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۴ – به نشاني مندرج در بند۲، طبقه۵، اداره كل امورمهندسي ساختمان -دبيرخانه كميسيون معاملات مي باشد.

۴-تضمين شركت در مزايده : چك بانكي بانك صادرات ايران در وجه اداره كل تداركات به حساب ۰۱۰۱۵۴۰۴۸۱۰۰۷ واحد برگزار كننده مزايده.

*توجه :سپرده شركت در مزايده خريدار (برنده مزايده) براي هر رديف از اقلام عرضه شده در مزايده به عنوان “تضمين حسن انجام كار” نزد بانك نگهداري شده و پس از تحويل اقلام مزايده در مهلت تعيين شده در صورت عدم وجود تخلف و انجام كليه تعهدات   به خريدار مسترد خواهد شد و در صورت بروز هر گونه تخلف و يا خسارت احتمالي  در مدت مزبور مبالغ از مبلغ تضمين كسر و الباقي به نحو مقتضي مسترد مي گردد.

۵-شـركت‌كنندگان مي تواننـد از تاريـخ درج آگهـي تا روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۰۶/۱۴۰۴ در روزهاي شنبـه تا چهـارشنبه از ساعـت ۰۷:۰۰  لغـايت پايان وقت اداري  بـه غيـر از روزهـاي پنـج شنبه و تعطيل با مراجعه به انبار كوهك به نشاني: كيلومتـر ۹ جاده مخصـوص تهران كرج – روبروي پارس خودرو – خيابان شهيد محمود پوري(كوهك) – روبروي نسيم ۸ و ۱۰ انبار كوهك بانك صادرات ايران با شماره تلفن ۲-۴۴۷۲۲۵۰۱  از كليه  اموال منقول مازاد عرضه شده در مزايده كه مورد درخواستشان مي باشد بازديد بعمل آورند.

۶-بازديد از اقلام عرضه شده در مزايده و مطالعه گزارش كارشناسي قبل از شركت در مزايده براي شركت كنندگان الزامي مي باشد.

۷-پرداخت كليه هزينه هاي مورد مزايده از قبيل هزينه هاي كارشناسي ،آگهي روزنامه، باربري، ۱۰% ماليات بر ارزش افزوده و….. بعهده برنده مزايده مي باشد.

۸-قيمت هاي فروش صرفاَ بصورت نقدي مي باشد.

۹-جلسه گشایش پاكات : روز چهارشنبه مورخ ۰۲/۰۷/۱۴۰۴ رأس ساعت : ۱۰:۰۰ واقع در: تهران- خيابان سميه- نبش ملك الشعراء بهار- شماره ۸۵-  ساختمان سپهر – طبقه پنجم  با حضور مسئولين ذيربط مفتوح و قرائت خواهد شد .

ساير اطلاعات وجزئيات مربوطه از قبيل نحوه بازديد از تجهيزات وغيره در اسناد مزايده درج گرديده است.