آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک سال ۹۶

آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک سال ۹۶ مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران، آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک سال ۹۶ را تشریح کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی قنبرنژاد گفت: ثبت‌نام‌های آرم سال ۹۶ از آذرماه تا ۱۵ دی ماه سال گذشته در سایت شهرداری تهران به آدرس WWW.tehran.ir انجام شد. بعد از بررسی […]

آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک سال ۹۶

مدیر واحد صدور آرم شهرداری تهران، آخرین وضعیت صدور آرم طرح ترافیک سال ۹۶ را تشریح کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی قنبرنژاد گفت: ثبت‌نام‌های آرم سال ۹۶ از آذرماه تا ۱۵ دی ماه سال گذشته در سایت شهرداری تهران به آدرس WWW.tehran.ir انجام شد. بعد از بررسی درخواست‌ها نیز در ابتدای اسفندماه سال گذشته اسامی اعلام شد که واجدین شرایط دریافت طرح ترافیک تا پایان فروردین ۹۶ مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کردند.

وی ادامه داد: مالکان خودروهای پلاک عمومی و هیبریدی هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت‌نام آرم ترافیک ندارند و هر زمان که اقدام به ثبت‌نام کنند، بعد از تأیید می‌توانند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر تحویل دهند.

 

وی در ادامه گفت: خبرنگارانی که نتوانستند مدارک خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارایه کنند می‌توانند با مراجعه به واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک نسبت به بررسی وضعیت خود و تأیید نهایی اقدام کنند.