فروش بلیت‌های ۳۰۰ هزارتومانی برای کنسرت رضا یزدانی

فروش بلیت‌های ۳۰۰ هزارتومانی برای کنسرت رضا یزدانی همزمان با آغاز سال جدید موج قیمت‌گذاری بالای بلیت کنسرت‌ها این بار تازه‌‌ترین اجرای صحنه رضایزدانی، خواننده پاپ را تحت تأثیر قرارداده است. به گزارش مهر، تازه‌‌ترین اجرای صحنه‌ای رضایزدانی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ راک در حالی با شیوه «آن پلاگد» میزبان طرفداران وی در سالن خانه […]

فروش بلیت‌های ۳۰۰ هزارتومانی برای کنسرت رضا یزدانی

همزمان با آغاز سال جدید موج قیمت‌گذاری بالای بلیت کنسرت‌ها این بار تازه‌‌ترین اجرای صحنه رضایزدانی، خواننده پاپ را تحت تأثیر قرارداده است.

به گزارش مهر، تازه‌‌ترین اجرای صحنه‌ای رضایزدانی خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ راک در حالی با شیوه «آن پلاگد» میزبان طرفداران وی در سالن خانه همایش خیابان فرشته خواهد بود که این کنسرت با قیمت بلیت ۱۵۰، ۲۰۰، ۲۵۰، و ۳۰۰ هزار تومان برای مخاطبان عرضه خواهد شد.

 

در تبلیغات و معرفی کنسرت یاد شده در سامانه فروش بلیت، از برنامه به عنوان «اجرایی که هرگز تکرار نخواهد شد…» یاد شده و به مخاطبان این نوید داده شده که ضمن پذیرایی در سالن VIP برای آنها اجرایی متفاوت از قطعات خاطره انگیز ارایه خواهد شد. این در حالی است که «مراسم دیدار، امضا و عکس با هنرمند»، «پکیج هدیه آلبوم‌ها و پوستر امضا شده» و «رونمایی از دو کلیپ منتشر نشده» از جمله پیشنهادهای ویژه برگزارکنندگان کنسرت برای مخاطبان اعلام شده است.