تعرفه؛ بزرگ‌‌‌ترین مشکل رادیولوژیست‌‌‌ها

تعرفه؛ بزرگ‌‌‌ترین مشکل رادیولوژیست‌‌‌ها رییس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به ضرورت اصلاح و رشد واقعی تعرفه‌ها، گفت: بسیاری از مراکز رادیولوژی توان خرید تجهیزات جدید را ندارند. به گزارش مناقصه‌مزایده، جلال‌شکوهی در ارتباط با چالش‌های پیش روی حوزه رادیولوژی اظهار داشت: در حال حاضر بزرگ‌‌‌ترین مشکل پیش روی رادیولوژیست‌‌‌ها مسأله تعرفه‌هاست که این موضوع […]

تعرفه؛ بزرگ‌‌‌ترین مشکل رادیولوژیست‌‌‌ها

رییس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به ضرورت اصلاح و رشد واقعی تعرفه‌ها، گفت: بسیاری از مراکز رادیولوژی توان خرید تجهیزات جدید را ندارند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، جلال‌شکوهی در ارتباط با چالش‌های پیش روی حوزه رادیولوژی اظهار داشت: در حال حاضر بزرگ‌‌‌ترین مشکل پیش روی رادیولوژیست‌‌‌ها مسأله تعرفه‌هاست که این موضوع برای سایر پزشکان و افرادی که در حوزه علم پزشکی فعالیت می‌کنند، دغدغه‌ساز شده است.

 

وی افزود: هر رشته‌ای نیاز به یک مدیریت و یک اقتصاد دارد تا بتوان آن را پیش برد و اگر به این مسأله توجه نکنیم، ممکن است نتوان آن را ادامه داد. به‌طور مثال در حوزه رادیولوژی نیز اگر هزینه‌ها نسبت به درآمد بیش‌تر باشد، سبب بروز مشکلات اقتصادی و مدیریتی در این حوزه خواهیم شد.