پیش‌بازی تراکتورسازی- نفت تهران: بوسه بر جام سوم

پیش‌بازی تراکتورسازی- نفت تهران: بوسه بر جام سوم  قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در این فصل امروز در خرمشهر مشخص می‌شود. به گزارش وب سایت نود، امروز از قهرمان دوم این فصل فوتبال ایران رونمایی می‌شود. تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در فینال جام حذفی در خرمشهر رودرروی هم قرار می‌گیرند. این برای دومین سال […]

پیش‌بازی تراکتورسازی- نفت تهران: بوسه بر جام سوم

 قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در این فصل امروز در خرمشهر مشخص می‌شود.

به گزارش وب سایت نود، امروز از قهرمان دوم این فصل فوتبال ایران رونمایی می‌شود.

تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در فینال جام حذفی در خرمشهر رودرروی هم قرار می‌گیرند. این برای دومین سال متوالی است که فینال جام حذفی در خرمشهر و در ورزشگاه اروندان برگزار می‌شود.

قهرمانی در جام حذفی می‌تواند پایانی خوش برای هر یک از دو تیم رقم بزند.

درست است که تراکتورسازی در لیگ سوم شد اما قهرمانی در جام حذفی باعث خواهد شد تا هواداران پرشور این تیم از تیمشان رضایت کامل داشته باشند. تراکتورسازی با سومی در لیگ سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده است و با قهرمانی در جام حذفی به سهمیه مستقیم می‌رسد.

بازی امروز برای نفت تهران و علی‌دایی به مراتب مهم‌تر است. نفت در ماه‌های اخیر مشکلات زیادی داشت. در لیگ اصلاً خوب نتیجه نگرفت و تا رده نهم پایین آمد. این تیم در ۸ بازی آخر خود در لیگ برتر برنده نشد. قهرمانی در جام حذفی باعث خواهد شد تمامی این تلخی‌‌ها فراموش شود و نفت آسیایی شود.

تقابل علی‌دایی و امیر قلعه‌نویی همیشه جذاب است. دایی البته به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را هدایت کند. هر دو مربی دو بار قهرمان جام حذفی شدند و در پی قهرمانی سوم‌ هستند.

دایی برای قهرمانی مشکلات زیادی دارد. او ۳ بازیکن محروم دارد؛ احمدآل‌نعمه، بوعذار و توحید غلامی. به این ۳ محروم باید ۳ مصدوم هم اضافه کرد. ایمان‌مبعلی، میلاد فخرالدینی و ارسلان‌مطهری هم آسیب دیده‌اند و دایی واقعاً کار سختی در فینال دارد.

 

در آن سوی میدان تراکتورسازی بازیکن مصدومی ندارد، اما جاسم‌کرار محروم است.