یک رتبه صعود در حوزه نانو‌تکنولوژی در سال ۲۰۱۷

یک رتبه صعود در حوزه نانو‌تکنولوژی در سال ۲۰۱۷ معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری افزود: رشد علمی ما بیش‌ترین رشد را در دنیا داشته است و در حوزه نانو‌تکنولوژی در ۴ ماه گذشته یک روند بهبود یافته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا آخر ۲۰۱۷ یک رتبه صعود کنیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری، معاون […]

یک رتبه صعود در حوزه نانو‌تکنولوژی در سال ۲۰۱۷

معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری افزود: رشد علمی ما بیش‌ترین رشد را در دنیا داشته است و در حوزه نانو‌تکنولوژی در ۴ ماه گذشته یک روند بهبود یافته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا آخر ۲۰۱۷ یک رتبه صعود کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری، معاون علمی فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه و بازدید از نمایشگاه و دستاوردهای ۳۰ شرکت مستقر که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: بیش‌ترین دارایی ما همدلی است، در حال حاضر حلقه‌ای از پژوهش و دانش در جامعه ایجاد شده است که هر کجا فعالیت نباشد مشکل ایجاد می‌شود و همه ما باید با همدلی کار کنیم.

وی ادامه داد: پول بخش خصوصی باید وارد بخش پژوهش شود تا این حلقه با هم کار کنند.

معاون علمی، فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: رشد علمی ما بیش‌ترین رشد را در دنیا داشته و در حوزه نانو‌تکنولوژی در ۴ ماه گذشته یک روند بهبود یافته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا آخر ۲۰۱۷ یک رتبه صعود کنیم.

ستاری تصریح کرد: این اتفاقات فقط در بخش سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اتفاق می‌افتد و باعث می‌شود پژوهش ما با راندمان بالایی کار کند.

 

وی یادآور شد: شاه‌کلید پژوهش این است که باید سرمایه‌هایمان در جیب نباشد بلکه باید در مغز‌مان باشد.