«تغییر رفتار» با «تغییر نظام» فرقی ندارد

رهبر معظم انقلاب «تغییر رفتار» با «تغییر نظام» فرقی ندارد رهبر انقلاب به نامزدهای انتخابات توصیه کردند در وعده‌های خود به «مسایل اقتصادی»، «عزت ملی و استقلال ملت ایران» و «امنیت ملی و آرامش ملی» توجه داشته باشند. به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور و […]

رهبر معظم انقلاب

«تغییر رفتار» با «تغییر نظام» فرقی ندارد

رهبر انقلاب به نامزدهای انتخابات توصیه کردند در وعده‌های خود به «مسایل اقتصادی»، «عزت ملی و استقلال ملت ایران» و «امنیت ملی و آرامش ملی» توجه داشته باشند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد.

رهبر انقلاب در این دیدار بیان‌داشتند: انتخابات یکی از زمینه‌هایی است که هم می‌تواند مایه‌ اعتلا و آبرو بشود، هم می‌تواند مایه‌ ضعف و سستی و ایجاد مشکلات بشود.

ایشان تأکیدکردند: اگر مردم با نظم شرکت کنند، با اخلاق حرکت کنند، حدود اسلامی و قانون را رعایت کنند، این مایه‌ عزت جمهوری اسلامی است. اگر قانون‌شکنی کنند، بداخلاقی کنند، اگر با حرف‌های خود دشمن را به خود امیدوار کنند، انتخابات به ضرر ما تمام خواهد شد.

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای با بیان این‌که هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌ هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است، افزودند: هدف از بین بردن این افتخار بزرگ جمهوری اسلامی است.

ایشان افزودند: ما در یک منطقه‌ پر از ناآرامی و یک دنیای پر از تشنج، توانسته‌ایم محیط امنی به‌وجود بیاوریم؛ این را می‌خواهند از ملت بگیرند. اگر برای برخورد با این مسأله‌ ایجاد ناامنی و ایجاد فتنه آماده باشیم، قطعاً خواهیم توانست آن را خنثی کنیم.

رهبر انقلاب با بیان این‌که هدف میان‌مدت دشمن، مسأله‌ اقتصاد و معیشت مردم است؛ گفتند: این‌که اقتصاد حرکت نکند و لنگ بماند، کار و تولید در کشور پایین باشد و بیکاری به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیت پیدا کند تا مردم از جمهوری اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید شوند.

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای هدف بلندمدت دشمن را «تغییر اصل نظام اسلامی» دانستند و بیان‌داشتند: یک روزی به‌صراحت می‌گفتند جمهوری اسلامی از بین برود؛ بعداً دیدند نمی‌توانند و به ضررشان تمام می‌شود، آمدند این را تعدیل کردند و گفتند تغییر رفتار جمهوری اسلامی.

ایشان افزودند: بنده همان‌وقت به مسؤولان گفتم توجه داشته باشید، «تغییر رفتار» با «تغییر نظام» هیچ فرقی ندارد. تغییر رفتار یعنی راه اسلام و انقلاب و خط امام را می‌رفتیم، حالا زاویه بگیریم و کم‌کم در طرف مقابل قرار بگیریم. تغییر رفتار یعنی از بین بردن نظام اسلامی.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از بیاناتشان خاطرنشان‌کردند: ما در انتخابات تازه‌کار نیستیم، ۳۸سال است که با انتخابات سر و کار داریم.

ایشان افزودند: ما در کار انتخابات مجربیم، می‌دانیم آن کسانی که در انتخابات طرف قضیه هستند و دخالت دارند، اینها ممکن است در چه محیط‌های فکری قرار بگیرند و چه دشمنی‌‌ها و چه وسوسه‌هایی به اینها رو می‌آورد.

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای با بیان این‌که من به نامزد‌ها توصیه می‌کنم در وعده‌های خود این نکات را حتماً رعایت کنند، افزودند: یکی «مسایل اقتصادی» است؛ حتماً توجه کنند و قاطعانه بگویند که می‌خواهند برای اقتصاد کشور تلاش کنند و معیشت مردم در درجه‌ اول اهمیت است.

ایشان خاطرنشان‌کردند: نکته‌ دیگر که در وعده‌ها و اظهارات باید خودنمایی کند، مسأله‌ «عزت ملی و استقلال ملت ایران» است؛ ملت ایران یک ملت انقلابی است؛ عزت ملت باید حفظ شود.

رهبر انقلاب در ادامه تأکیدکردند: نکته‌ سوم «امنیت ملی و آرامش ملی» است؛ سعی کنند گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند؛ مراقب باشند؛ نامزد‌ها به‌ خاطر خطای در تشخیص، این گسل‌‌ها را به نفع دشمن تحریک نکنند.

ایشان مسأله‌ امنیت و آرامش در انتخابات را بسیار مهم دانستند و بیان‌داشتند: مسؤولان از قوه‌ قضاییه، از نیروی انتظامی، از وزارت کشور و بقیه، همه باید مراقبت کنند امنیت حفظ شود. اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کند، قطعاً با عکس‌العمل و واکنش سخت مواجه خواهد شد.

رهبر انقلاب افزوند: آن صهیونیست پولدار آمریکایی خبیث که گفت من گرجستان را با ۱۰میلیون دلار توانستم زیر و رو کنم، در سال۸۸ هم با حماقت به این فکر افتاد که بر جمهوری اسلامی به این عظمت اثر بگذارد؛ با دیوار مستحکم اراده و عزم ملی برخورد کردند؛ امروز هم همین‌جور است.

 

حضرت آیت‌ا…‌خامنه‌ای، تأکیدکردند: امنیت کشور خیلی مهم است؛ در انتخابات باید امنیت کشور به‌صورت کامل محفوظ بماند. هر کسی از این راه تخطی کند، قطعاً بداند سیلی خواهد خورد.