اخذ عوارض ۲۵هزارتومانی از مسافران آزادراه تهران-شمال درست نیست

  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به اخذ عوارض ۵ هزار تا ۲۵ هزار تومانی جهت تردد در قطعه چهارم افتتاح شده آزادراه تهران-شمال انتقاد کرد. به گزارش خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی جهت اقدامات مؤثر، گفت: ۳ قطعه […]

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نسبت به اخذ عوارض ۵ هزار تا ۲۵ هزار تومانی جهت تردد در قطعه چهارم افتتاح شده آزادراه تهران-شمال انتقاد کرد.

به گزارش خانه ملت، قاسم احمدی لاشکی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از وزیر راه و شهرسازی جهت اقدامات مؤثر، گفت: ۳ قطعه دیگر آزادراه تهران-شمال در انتظار تحقق وعده‌های وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رییس‌جمهور است که گفته شده تا پایان سال ۹۵ تکمیل می‌شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر این‌که قطعه ۸۰ کیلومتری این مسیر آزادراه محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: اخذ عوارض ۵ هزار تا ۲۵ هزار تومانی به تناسب خودرو جهت تردد در مسیر ۸۰ کیلومتری قطعه چهارم افتتاح شده آزادراه تهران-شمال صحیح نیست.

وی افزود: بومیان شهرهای نوشهر و چالوس که سالانه میزبان مسافران بسیاری می‌باشند به اجبار به تردد در جاده قدیم تهران-شمال که بسیار پرخطر است هدایت شدند و این موضوع برخلاف اخلاق است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم یادآور شد: بومیان حوزه انتخابیه بنده باید از پرداخت عوارض جهت تردد در قطعه چهارم تهران-شمال معاف و این رقم برای سایرین نیز حذف و در غیراین صورت کاهش یابد.