مناقصه ۱۶۰ میلیارد ریالی راه‌ و شهرسازی گیلان

مناقصه ۱۶۰ میلیارد ریالی راه‌ و شهرسازی گیلان مدیرکل راه ‌و شهرسازی گیلان گفت: مسافت سفر شرق گیلان به انزلی ۲۵ کیلومتر کوتاه شد. به گزارش ایسنا، ‌علی خاوری در خصوص پروژه حسن‌رود‌- زیباکنار‌- چمخاله‌ـ‌رودسر گفت: این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر در سال ۸۶ آغاز شده و بهسازی محور در قالب ارتقا به صورت […]

مناقصه ۱۶۰ میلیارد ریالی راه‌ و شهرسازی گیلان

مدیرکل راه ‌و شهرسازی گیلان گفت: مسافت سفر شرق گیلان به انزلی ۲۵ کیلومتر کوتاه شد.

به گزارش ایسنا، ‌علی خاوری در خصوص پروژه حسن‌رود‌- زیباکنار‌- چمخاله‌ـ‌رودسر گفت: این پروژه به طول ۷۰ کیلومتر در سال ۸۶ آغاز شده و بهسازی محور در قالب ارتقا به صورت ۴ خطه با ایجاد راه اصلی تا سال ۹۰ تا منطقه زیبا‌کنار به همراه یک پل ۸۰متری در رودخانه چمخاله احداث شده است.

وی تصریح‌ کرد: فاز بعدی احداث راه چمخاله به رودسر به طول ۱۶ کیلومتر بود که از اواسط سال ۸۹ بزرگراه چمخاله به سمت رودسر به طول ۳٫۳ کیلومتر تعریف شد.

خاوری خاطرنشان ‌کرد: این پروژه که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به پل شلمان رود منتهی می‌شود که قرار است در آنجا یک پل ۱۰۰ متری ایجاد شود.

وی ادامه داد: به‌زودی آسفالت ۳٫۳ کیلومتر محور مذکور آغاز شده و ۱۶ کیلومتر باقی‌مانده به راه روستایی حسین‌آباد متصل می‌شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی خاطرنشان کرد: این قطعه که قرار است به مناقصه گذاشته شود و برآورد اولیه آن حدود ۱۶ میلیارد تومان است، دسترسی محلی را قابل بهره‌برداری و ترافیک را کاهش می‌دهد.

 

وی تصریح ‌کرد: با اجرای این پروژه افرادی که از شرق گیلان به سمت انزلی عزیمت می‌کنند، از کاهش مسافت ۲۵ کیلومتری بهره‌مند خواهند شد.