آغاز چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ۱۱ تهران

آغاز چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ۱۱ تهران مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ۱۱ تهران در بوستان رازی برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، شهردار منطقه ۱۱ در این مراسم افزود: رویکرد مدیریت شهری توجه به فعالیت‌های اجتماعی و توجه به فعالیت‌های ورزشی در محلات مختلف شهر تهران است. نصرا…آبادیان افزود: در این دوره […]

آغاز چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ۱۱ تهران

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ۱۱ تهران در بوستان رازی برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شهردار منطقه ۱۱ در این مراسم افزود: رویکرد مدیریت شهری توجه به فعالیت‌های اجتماعی و توجه به فعالیت‌های ورزشی در محلات مختلف شهر تهران است.

نصرا…آبادیان افزود: در این دوره مسابقات شهروندان محلات مختلف منطقه ۱۱ در ورزش‌های مختلف گروهی و انفرادی و ورزش‌های بومی و محلی به رقابت می‌پردازند.

 

وی تأکید کرد: هم اکنون در تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر تهران فضاهای ورزشی مناسبی احداث شده است. همچنین مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۱ در حاشیه این مراسم افزود: با توجه به استقبال شهروندان مناطق از برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی و به منظور افزایش نقش مشارکتی لایه‌های مختلف اجتماعی محلات در توسعه ورزش شهروندی و با توجه به رویکردهای ورزشی، تنوع رشته‌ای، محرومیت، جمعیت و قومیت محله؛ چهارمین دوره افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات با حضور و مشارکت شهروندان، مدیران محلات، کارشناسان خانه‌های ورزش، شورایاری‌ها، مساجد، بسیج و… در بوستان رازی برگزار شد.