نقش ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان

نقش ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان گفت: این روش درمانی می‌تواند پنجره جدیدی را در درمان سرطان و درمان هدفمند این بیماری با حداقل عوارض باز کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدسعیدی‌ساعدی با اشاره به برگزاری همایش یک روزه ایمونوآنکولوژی اظهار داشت: […]

نقش ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه ایمونوآنکولوژی در درمان سرطان گفت: این روش درمانی می‌تواند پنجره جدیدی را در درمان سرطان و درمان هدفمند این بیماری با حداقل عوارض باز کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، حمیدسعیدی‌ساعدی با اشاره به برگزاری همایش یک روزه ایمونوآنکولوژی اظهار داشت: این همایش با هدف آشنایی با مبانی ایمونوآنکولوژی و جایگاه این روش درمانی در هتل استقلال تهران برگزار می‌شود و سخنرانانی از گروه ایمونولوژی پایه، ایمونوانکولوژی بالینی، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و آنکولوژی در آن حضور دارند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتباط با سرطان ریه گفت: این سرطان در محیط‌هایی که آلودگی هوا بیش‌تر باشد امکان بروز آن نیز افزایش می‌یابد که علایم آن معمولاً به صورت سرفه‌های طولانی و ماندگار بوده که گاهی همراه با خلط خونی و تنگی نفس است. همچنین دردهای قفسه سینه، ضعف و بی‌حالی از دیگر علایم سرطان ریه به شمار می‌رود.