برگزاری مناقصه حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی فرودگاه امام(ره)

برگزاری مناقصه حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی فرودگاه امام(ره) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نظر دارد حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را از طریق مناقصه یک مرحله‌ای، واگذار کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، این شهر فرودگاهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با موضوع حفاظت، نگهداری و […]

برگزاری مناقصه حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی فرودگاه امام(ره)

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نظر دارد حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را از طریق مناقصه یک مرحله‌ای، واگذار کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این شهر فرودگاهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با موضوع حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌ و ساماندهی تاکسیرانی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را از طریق آگهی شناسایی پیمانکار واگذار می‌کند.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نظر دارد نسبت به شناسایی پیمانکار جهت موضوع مناقصه: حفاظت، نگهداری و خدمات پارکینگ‌های شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به مبلغ برآورد اولیه ۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال با مدت اجرای ١٢ ماه شمسی و به شرح زیر با مشخصات و شرایط کلی از طریق مناقصه به شرکت‌های واجد شرایط واگذار نماید.

– شرایط متقاضی: شرکت‌ها و مؤسسات حقوقی دارای صلاحیت امور خدمات حفاظتی و مراقبتی با حداقل رتبه ٣ صادره توسط پلیس پیشگیری ناجا‌- ارایه گواهینامه و یا ثبت‌نام صلاحیت ایمنی (HSE) از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی – درج موضوع مناقصه در اساسنامه شرکت و سایر شرایط ذکر شده در اسناد مناقصه

– نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی و مناقصه: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند اسناد مذکور را از روز شنبه مورخ ۳۰/۲/۱۳۹۶ لغایت ساعت ١٤ روز سه شنبه مورخ ۲/۳/۹۶ از پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات به نشانی Www.iets.mporg.ir و با حضوری، ضمن ارایه معرفینامه کتبی و فیش واریزی به شماره حساب ٢١٧٦٨٤٩٠٠١٠٠٢ (شناسه ٦١٩٠٢٠٠) نزد بانک ملی شعبه فرودگاه به نام شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به مبلغ یک میلیون‌و۵۰۰هزار ریال، از دبیرخانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) واحد دبیرخانه شرکت تهیه نمایید.

متقاضیان اسناد مناقصه تکمیل شده را تا ساعت ١٤ روز یکشنبه مورخ ۲۱/۳/۹۶ به دبیرخانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تحویل نمایند. لازم به ذکر است بر روی پاکت‌ها مذکور موضوع مناقصه، نام و نشانی پیمانکار درج گردد.

 

مدارک مناقصه بین پیمانکاران واجد شرایط که به تشخیص دستگاه مناقصه‌گزار از بین متقاضیان انتخاب خواهد شد، توزیع خواهد گردید (محل، زمان و مهلت دریافت اسناد، تحویل و گشایش پیشنهاد‌ها متعاقباً به اطلاع خواهد رسید). بدیهی است ارایه مدارک فوق‌الذکر هیچ‌گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.