سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی، از راهاندازی شبکه یکپارچه اطلاعرسانی با عنوان «شمارش» خبر داد و گفت: این شبکه، بستری هوشمند و منسجم برای همافزایی رسانهای بین تمام بخشهای وزارت راهوشهرسازی است. به گزارش مناقصهمزایده، محمودرضا کریمی؛ در نشست هماندیشی با مدیران و کارشناسان روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، افزود: شبکه «شمارش» […]
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی، از راهاندازی شبکه یکپارچه اطلاعرسانی با عنوان «شمارش» خبر داد و گفت: این شبکه، بستری هوشمند و منسجم برای همافزایی رسانهای بین تمام بخشهای وزارت راهوشهرسازی است. به گزارش مناقصهمزایده، محمودرضا کریمی؛ در نشست هماندیشی با مدیران و کارشناسان روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، افزود: شبکه «شمارش» با هدف رصد، تحلیل و هماهنگی ارتباطی بین ستاد وزارتخانه و دستگاههای تابعه طراحی شده و نقش مهمی در مدیریت روایتها، پایش محتوا و بازنمایی خدمات ایفا خواهد کرد. کریمی؛ با اشاره به لزوم بهرهگیری از ابزارهای نوین اطلاعرسانی و استفاده از قالبهای بصری برای بیان محتوا، گفت: با استفاده از ظرفیتهای هوشمصنوعی و سامانههای دادهمحور در قالب «شمارش»، روابطعمومیها میتوانند بهصورت لحظهای رویدادها را رصد و محتوای دقیقتر، سریعتر و مؤثرتری تولید کنند. سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی، افزود: در عصر جنگ روایتها، روابطعمومیها باید، بیان «روایت اول» را سرلوحه کار خود قرار دهند تا تصویر دقیق، امیدبخش و واقعی از خدمات وزارت راهوشهرسازی در جامعه ترسیم شود. وی تأکید کرد: تولیدات فاخر، مستند و مستدل از فعالیتهای حوزه راهداری، مستندسازی خدمات راهداران و تعامل مؤثر با رسانهها، میتواند به افزایش اعتماد عمومی و ارتقای جایگاه وزارت راهوشهرسازی در افکار عمومی منجر شود. سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی، بیان کرد: روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای باید تمرکز خود را بر موضوعات حیاتی و مردمی مانند ایمنی سفرها، خدمات زمستانی، نوروزی و عملیات اربعین قرار دهد. وی افزود: بازنمایی تلاشهای شبانهروزی راهداران و رانندگان، بخشی از مأموریت بزرگ روابطعمومیها در بازگو کردن روایت واقعی خدمت است. کریمی؛ با اشاره به ماهیت مردمی فعالیتهای راهداری، اظهار کرد: این سازمان بهطور مستقیم با مردمی در ارتباط است که عمدتاً از وسایل حملونقل عمومی استفاده میکنند و بخش قابلتوجهی از آنان توان مالی محدودی دارند. بنابراین راهداری باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمات ایمن، منصفانه و مستمر به این قشر تلاش کند. کریمی؛ گفت: روابطعمومیها در مجموعه راهداری، نه در حاشیه، بلکه در متن خدمترسانیاند. اطلاعرسانی دقیق، اعتماد میسازد و اعتماد، سرمایهای است که هیچ بودجهای جایگزین آن نمیشود. وی با تأکید بر نقش میدانی روابطعمومیها، افزود: مجاهدت شبانهروزی و حضور در ایام تعطیل در جادهها و پایانهها، جلوهای از جهاد خدمت در روابطعمومی است. روابطعمومیهای راهداری، راویان و سفیران اطلاعرسانی وزارت راهوشهرسازی هستند که با روایت درست و بهموقع، موجب تقویت شفافیت عملکرد این وزارتخانه در افکار عمومی میشوند. کریمی؛ در پایان با تأکید بر ضرورت تحول در شیوههای اطلاعرسانی، گفت: باید استفاده از بسترها و پلتفرمهای جدید، ابزارهای محتوایی نوآورانه و بهویژه قالبهای بصری مانند موشنگرافی و ویدئوکست در اولویت فعالیتهای رسانهای روابطعمومیها قرار گیرد. وی بیان کرد: همانگونه که جادهها همواره پیوسته و جاریاند، اخبار راهداری و خدمات این مجموعه نیز باید بهصورت مستمر و هماهنگ در کانالهای اطلاعرسانی تمام استانها بازتاب یابد.
وزارت راهوشهرسازی در پروژههای عمرانی نقش اساسی و محوری دارد. این وزارتخانه مسئولیت برنامهریزی، اجرا و نظارت بر پروژههای زیرساختی مرتبط با حملونقل و شهرسازی را برعهده دارد. این نقش شامل توسعه و نگهداری شبکه حملونقل (جادهها، راهآهن، فرودگاهها، بنادر) و همچنین توسعه شهری و مسکن است. به گزارش مناقصهمزایده، بهروز رحیمی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی […]
معاون برنامهریزی وزیر راهوشهرسازی، از پیشرفت ۵۰ درصدی وزارت راهوشهرسازی در حوزه هوشمندسازی خبر داد. به گزارش مناقصهمزایده، امیرمحمود غفاری؛ در بیستوهفتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، با اشاره ارائه به خدمات ارائه شده همچون سامانه پنجره واحد خدمات هوشمند، سامانه خودنویس و سامانه املاک و اسکان غرفه وزارت راهوشهرسازی، اظهار داشت: با توجه به اینکه عمده […]
ارسال دیدگاه
قوانین ارسال دیدگاه