پیگیری دو ترک‌تشریفات برای اجرای پروژه‌های عمرانی

فرماندار قوچان خبر داد پیگیری دو ترک‌تشریفات برای اجرای پروژه‌های عمرانی فرماندار قوچان گفت: ترک‌تشریفات پیمانکار مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان انجام و کار به‌زودی با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سر گرفته خواهد شد. علیرضا قامتی در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص پروژه‌های عمرانی تبصره ۳۶ شهرستان قوچان گفت: پروژه دانشکده مهندسی دانشگاه فناوری‌های […]

فرماندار قوچان خبر داد

پیگیری دو ترک‌تشریفات برای اجرای پروژه‌های عمرانی

فرماندار قوچان گفت: ترک‌تشریفات پیمانکار مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان انجام و کار به‌زودی با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سر گرفته خواهد شد.

علیرضا قامتی در گفت‌و‌گو با ایرنا در خصوص پروژه‌های عمرانی تبصره ۳۶ شهرستان قوچان گفت: پروژه دانشکده مهندسی دانشگاه فناوری‌های نوین با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست و پارک‌های محلات نیز با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در ۱۲ نقطه اجرایی خواهد شد.

وی پروژه پل نشاط این شهرستان را یک طرح ملی قلمداد کرد که باید پیگیری‌های لازم از طریق وزارتخانه مربوطه انجام شود و افزود: پروژه میدان ورزش نیز در مرحله ترک‌تشریفات بوده و با داشتن اعتباراتی مشخص در سطح ملی در حال پیگیری است.

قامتی ادامه‌داد: میانگین جمعیت آماری مراجعه به مجموعه کلینیک‌های تخصصی شهرستان روزانه ۹۰ نفر بوده که با اجرای طرح تحول سلامت این آمار به بیش از ۷۰۰ نفر در روز رسیده است.

وی با بیان این‌که در این طرح تعداد متخصصین نیز سه برابر افزایش‌یافته، اظهار ‌کرد: اجرای این طرح موجب استقبال مردم از امکانات بیمارستانی‌، اورژانس و کلینیک حتی در کوچک‌‌ترین موارد پزشکی شده است که این موضوع موجب افزایش ۱۱ برابری مراجعه به اورژانس نیز شده است

رییس شورای اداری قوچان با یادآوری اجرای پروژه‌هایی همچون کلینیک تخصصی زنان و زایمان، شیمی‌درمانی و دیالیز گفت: پروژه کلینیک تخصصی نیز اجرا و تجهیز شده و به ‌احتمال‌قوی توسط وزیر بهداشت و درمان به‌صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با یادآوری این‌که هنوز کمبودهایی در بخش بهداشت‌ و درمان وجود دارد، ‌گفت: در همه حال اورژانس پزشک کشیک دارد‌، هر چند ممکن است به اضطرار پزشک در محل‌های دیگری در داخل بیمارستان به‌کارگیری شود.

 

فرماندار قوچان ادامه ‌داد‌: کیفیت غذا در مقطعی در بیمارستان موسی‌بن جعفر (ع) مناسب نبود که طی بازدید‌ها و نظارت‌های انجام‌شده کیفیت غذا در حال حاضر به وضعیت مطلوب رسیده است.