۴۴۷۸ مناقصه – شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد – تامین نیروی انسانی

شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد درنظر دارد  تامین نیروی انسانی (خدمات عمومی و پشتیبانی) خود را به­صورت مناقصه عمومی و یک مرحله­اي، به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند. ۱- مشخصات مناقصه­گزار   ۱)   نشانی و تلفن: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، سايت مثلثي، شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد، تلفن: ۳۲۵۵۰۰۰۰-۰۷۷ و ۴۶-۳۲۵۵۶۱۵۱ -۰۷۷ ۲)   پست الكترونيكي: […]

شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد درنظر دارد  تامین نیروی انسانی (خدمات عمومی و پشتیبانی) خود را به­صورت مناقصه عمومی و یک مرحله­اي، به شركت­هاي واجد صلاحيت واگذار کند.
۱- مشخصات مناقصه­گزار

 

۱)   نشانی و تلفن: عسلويه، منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس، سايت مثلثي، شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد، تلفن: ۳۲۵۵۰۰۰۰-۰۷۷ و ۴۶-۳۲۵۵۶۱۵۱ -۰۷۷

۲)   پست الكترونيكي: tenders@pazargad.ir

۳)   سامانه الكترونيكي:‌ www.pazargad.ir  قسمت مناقصه ها و مزايده ها

۲- تاريخ نشرآگهي ۰۳/۰۸/۱۴۰۴  و ۰۴/۰۸/۱۴۰۴ ۳- مدت پيمان: یک سال خورشیدی (دوازده ماه)
۴- مبلغ برآورد به­ ازای هرنفر در هرماه مبلغ: ۷۰۷,۲۳۷(هفتصد و هفت هزار و دویست و سی و هفت) ریال و جمعاً برای تعداد ۲,۴۳۲(دو هزار و چهارصد و سی و دو) نفر در یک سال، بالغ بر ۲۰,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال (بیست میلیارد و ششصد و چهل میلیون) ریال است.
۵- تضمین شركت در مناقصه ضمانت­نامه معتبر بانكي يا واريز نقدی به حساب شرکت به مبلغ: ۱٫۰۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰(یک میلیارد و سی و دو میلیون)ریال
۶- مهلت و شرایط دريافت فرم­هاي استعلام ارزيابي كيفي و اسناد مناقصه و  تاریخ تشکیل جلسه توجیهی ۱)    آخرین مهلت: ساعت  ۱۶:۰۰ روز ­شنبه مورخ  ۱۰/۰۸/۱۴۰۴  است.

۲)    مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد:

–  معرفي نامه معتبر (دربردارنده شماره اقتصادي، شماره ثبت، شناسه ملي،كد پستي ۱۰ رقمي، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شركت.

–   فيش بانكي پرداختي به مبلغ ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بابت خريد اسناد به حساب شماره ۲۶۴۳۴۵۰۰۵۷ بانك تجارت شعبه عسلويه بنام شركت عمليات غيرصنعتي پازارگاد.

(شماره شبا:  IR35 0180 0000 0000 2643 4500 57   )

۳)    مراجعه به آدرس مناقصه­گزار (دبیرخانه کمیسیون معاملات) و یا تماس با تلفن فوق 

۴)    جلسه توجيهي جهت رفع ابهام، رأس ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز سهشنبه ۲۰/۰۸/۱۴۰۴ در محل اصلی شرکت تشکیل مي­گردد.

۷- تحويل فرم­هاي استعلام ارزيابي كيفي، مستندات مربوط و پاکت های «الف» و «ب» و «ج» ۱)   آخرین مهلت: ساعت  ۱۶:۰۰ روز یکشنبه  ۲۵/۰۸/۱۴۰۴ 

۲)   مکان: آدرس مناقصه گزار، دبیرخانه کمیسیون معاملات

۸-  گشایش پاکت های «الف» و « ج» زمان: راس ساعت ۱۱:۰۰ روز سهشنبه مورخ  ۲۷/۰۸/۱۴۰۴

مکان: آدرس مناقصه گزار، ساختمان مدیریت، سالن جلسات

– طبق تبصره ماده ۱۳ آیین نامه معاملات هلدینگ خلیج فارس و شرکت­های تابعه، اشخاص حقیقی و حقوقی که به تشخیص کمیسیون معاملات و تأیید مدیرعامل شرکت، در ایفای تعهدات قبلی خود تعلل ورزیده و کالا، خدمت یا حقوق موضوع مناقصه را به نحو مطلوب تهیه، تدارک، انجام و یا تحویل نداده باشند و به تأیید هیئت مدیره پازارگاد رسیده باشد، از حضور در این مناقصه محروم می­باشند.

۹- جهت كسب اطلاعات بيشتر مراجعه  به آدرس:www.pazargad.ir   و یا تلفن:  ۰۷۷-۳۲۵۵۰۰۰۰ و ۴۶- ۳۲۵۵۶۱۵۱ -۰۷۷

۱۰- سایر اطلاعات و جزییات مربوطه، در اسناد مناقصه آمده است.

                                                                                                                                                                                                                          روابط عمومی شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد