دو عامل برتری بانک ملی ایران در فضای رقابتی

دو عامل برتری بانک ملی ایران در فضای رقابتی مدیرعامل بانک ملی ایران ایجاد تمایز در خدمات و کاهش قیمت تمام شده محصول برای مشتری و بانک را دو عامل پیشرفت هر چه سریع‌تر این بانک در بازار رقابتی دانست. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا‌حسین‌زاده در همایش معرفی خدمات نوین بانک با بیان این‌که سرمایه بانک […]

دو عامل برتری بانک ملی ایران در فضای رقابتی

مدیرعامل بانک ملی ایران ایجاد تمایز در خدمات و کاهش قیمت تمام شده محصول برای مشتری و بانک را دو عامل پیشرفت هر چه سریع‌تر این بانک در بازار رقابتی دانست.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدرضا‌حسین‌زاده در همایش معرفی خدمات نوین بانک با بیان این‌که سرمایه بانک پس از حدود ۹۰ سال از ۱۰ هزار میلیارد تومان به ۲۰ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: این افزایش سرمایه به صورت نقدی بود که در صورت‌های مالی بانک تأثیر بسیار مثبتی دارد.

وی به رشد ۳۴ درصدی منابع بانک ملی ایران در سال گذشته اشاره و خاطرنشان‌کرد: افزایش حتی یک درصدی سهم بازار برای بانک‌های بزرگ بسیار سخت است و جذب بسیار زیاد منابع را می‌طلبد، اما بانک ملی ایران در سال گذشته توانست سهم بازارش را ۲٫۵ درصد افزایش دهد.

رییس هیأت مدیره بانک ملی ایران همچنین اعلام‌کرد: مانده مطالبات معوق این بانک به مانده تسهیلات پرداختی (npl) از ٩ درصد به ۷٫۸ درصد رسیده که از متوسط نظام بانکی کم‌تر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم جذب منابع ارزان‌قیمت برای بانک اشاره کرد و گفت: در سال جاری این عملیات با جدیت در بانک ملی ایران آغاز شده است تا قیمت تمام شده پول کاهش یابد.

 

وی همچنین به مسؤولیت‌های ملی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: بانک ملی ایران یک بانک خدمت‌رسان است و در بخش‌هایی از کشور که شاید ارایه خدمات بانکی هیچ توجیه اقتصادی ندارد، بانک ملی ایران بدون منت خدمت‌رسانی می‌کند.