ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی

ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی عضو هیأت مدیره بانک ملی با بیان این‌که نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارایه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است. به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی در جمع رؤسای […]

ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی

عضو هیأت مدیره بانک ملی با بیان این‌که نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارایه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، برات کریمی در جمع رؤسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استان‌های بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک به دنبال ارایه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان شعب با انگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزش‌های معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: هدفمندکردن پرداخت‌های کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرح‌های در دست تدوین بانک است.

 

کریمی با اشاره به این‌که افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود: بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث «زمان» به عنوان ارزشمند‌ترین دارایی انسان‌ها باید به بهترین نحو توسط سازماهای خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.