ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی عضو هیأت مدیره بانک ملی با بیان اینکه نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارایه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است. به گزارش مناقصهمزایده، برات کریمی در جمع رؤسای […]
ارایه خدمات جدید در دستور کار بانک ملی
عضو هیأت مدیره بانک ملی با بیان اینکه نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارایه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.
به گزارش مناقصهمزایده، برات کریمی در جمع رؤسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استانهای بانک ملی ایران، با بیان این که این بانک به دنبال ارایه خدمات ویژه به مشتریان و تکریم آنهاست، افزود: الزامی است متصدیان شعب با انگیزه و توانمند در برقراری ارتباط با مشتری، فراتر از شغل و جایگاه سازمانی خود به این امر خطیر گمارده شده و توجه به ارزشهای معنوی و تکریم مشتری را در دستور کار قرار دهند.
وی گفت: هدفمندکردن پرداختهای کارکنان و منوط کردن آن به عملکرد و طراحی خدماتی ویژه در راستای بازاریابی و جذب و نگهداری مشتری، از اهداف طرحهای در دست تدوین بانک است.
کریمی با اشاره به اینکه افزایش شعب فیزیکی برای نظام بانکی جوابگو نیست، افزود: بانک باید بپذیرد که نیاز و نگاه نسل جدید تغییر کرده و بحث «زمان» به عنوان ارزشمندترین دارایی انسانها باید به بهترین نحو توسط سازماهای خدمات دهنده، مدیریت شده و تکریم مناسب در مورد مشتریان صورت پذیرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.