صعود ۵۰ درصدی در آزادی

استقلال ایران- العین امارات؛ امشب در آزادی صعود ۵۰ درصدی در آزادی تیم فوتبال استقلال دوشنبه شب (امشب) در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم العین امارات است. به گزارش فارس، آبی‌پوشان ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم العین امارات می‌روند. استقلال با هوادارانش باید به یک پیروزی خانگی […]

استقلال ایران- العین امارات؛ امشب در آزادی

صعود ۵۰ درصدی در آزادی

تیم فوتبال استقلال دوشنبه شب (امشب) در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم العین امارات است.

به گزارش فارس، آبی‌پوشان ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم العین امارات می‌روند. استقلال با هوادارانش باید به یک پیروزی خانگی برسد تا با خیالت راحت در امارات بازی کند. شاید اولین هدف آبی‌پوشان گل نخوردن در این مسابقه باشد. العین تیمی است که عمر عبدالرحمان، بهترین بازیکن فوتبال آسیا را در اختیار دارد اما استقلال هم سرشار از بازیکنان مستعد ایرانی است.

بزرگ‌ترین دغدغه استقلال در این بازی غیبت امیدابراهیمی، ملی‌پوش به دلیل مصدومیت است. امیدنورافکن نیز همراه تیم ملی جوانان به کره‌جنوبی سفر کرده تا در این شرایط فرشیدباقری گزینه اصلی منصوریان برای حضور در خط هافبک تیمش باشد.

یار دوازدهم استقلال در این بازی هوادارانش هستند و با حمایت هوشمندانه آنها آبی‌پوشان می‌توانند به یک برد ارزشمند برسند. البته هواداران استقلال باید مراقب رفتار برخی از تماشاگرنما‌ها باشند، زیرا اشعه لیزر و پرتاب سنگ و بطری آب به سمت زمین مسابقه ممکن است عواقب سنگینی برای شاگردان منصوریان داشته باشد.

العین در لیگ امارات به مقام چهارم رسید و استقلال نایب‌قهرمان لیگ برتر شده است. جوانان ایرانی نباید استعداد و توانایی خود را مقابل نایب قهرمان آسیا دست‌کم بگیرند. پیروزی در این بازی خانگی باعث می‌شود که استقلال نیمی از راه صعود را طی کند.

بازیکنانم بوکسور هستند و آماده حضور در رینگ

سرمربی تیم فوتبال استقلال دیدار تیمش برابر العین امارات را «آزمون بزرگ» می‌داند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر العین امارات گفت: دوشنبه یک بازی خیلی خوب را شاهد خواهیم بود. من این‌گونه بازی‌‌ها را دوست دارم. یعنی بازی‌های سنگین را دوست دارم و از آنها استقبال می‌کنم. فردا باید یک آزمون بزرگ بدهم. جوانان ما فردا تلاش می‌کنند تا ایستاده پرچم ایران را نگه دارند.

او افزود: با حضور تماشاگران کار بزرگی می‌کنیم. سرمربی العین را به خوبی می‌شناسیم و از این تیم شناخت خوبی داریم و نقاط قوت و ضعف آنها را می‌دانیم. ما آنالیزی از همه بازیکنان حریف به بازیکنانمان ارایه داده‌ایم. سعی کردیم حریف را مثل یک سفره برای بازیکنان پهن کنیم تا به خوبی حریف را بشناسیم. العین جز بازی با ذوب آهن هیچ کلین‌شیتی نداشته است. فکر می‌کنم باید به بازی بعدی هم دقت کنیم و در مجموع آماده این بازی هستیم.

نیازی به مشورت با برانکو نیست

زوران مامیچ می‌گوید برای حریف ایرانی احترام زیادی قائل است.

به گزارش ایلنا، زوران مامیچ، سرمربی العین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما یک برنامه سخت و سنگین داریم. ما برای تیم استقلال احترام زیادی قائل هستیم.

 

مامیچ در پاسخ به این سؤال که آیا از برانکو برای مصاف با استقلال مشورت گرفته است، عنوان کرد: من اصلاً با برانکو صحبت نکردم. نیازی به صحبت هم نبود، چون استقلال تیمی است که همه می‌شناسند. من و برانکو دوستان خوب و قدیمی هستیم. ما مطلقاً درباره استقلال صحبت نکرده‌ایم. استقلال تیم کوچکی نیست و لازم نیست از این تیم بپرسم.