پرسپولیس- لخویا: نوبت حماسه دوم

پرسپولیس- لخویا: نوبت حماسه دوم پرسپولیس امشب به مصاف تیم فوتبال لخویا قهرمان لیگ ستارگان قطر می‌رود. به گزارش وب سایت برنامه نود، پرسپولیس با چنگ و دندان خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند. یک برد شیرین در بازی نفسگیر روز آخر مقابل الوحده امارات کاری کرد که قهرمان ایران در آسیا […]

پرسپولیس- لخویا: نوبت حماسه دوم

پرسپولیس امشب به مصاف تیم فوتبال لخویا قهرمان لیگ ستارگان قطر می‌رود.

به گزارش وب سایت برنامه نود، پرسپولیس با چنگ و دندان خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رساند. یک برد شیرین در بازی نفسگیر روز آخر مقابل الوحده امارات کاری کرد که قهرمان ایران در آسیا حفظ شود.

پرسپولیس حالا برای ادامه ماجراجویی‌اش در قاره قهرمان قطر را پیش روی خود می‌بیند و مجبور است امشب در همین ورزشگاه آزادی کار را یکسره کند.

لخویا تیم قدرتمندی است و مطئمناً نتیجه گرفتن در خانه این تیم آسان نیست به همین دلیل پرسپولیسی‌‌ها باید در همین بازی رفت بار خود را ببندند. قرمز‌ها اما برای رسیدن به هدف خود یک مشکل بزرگ دارند و آن هم محروم بودن از حضور تماشاگران است.

بی انضباطی‌های برخی تماشاگران پرسپولیس در بازی با الوحده با مجازات سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد و پرسپولیس حق ندارد در بازی مهم با لخویا تماشاگر داشته باشد. مطئمناً برنده شدن در بازی بدون تماشاگر کار را برای برانکوایوانکوویچ بسیار سخت می‌کند.

نبرد قهرمانان

بازی پرسپولیس-لخویا تقابل قهرمانان این فصل لیگ‌های ایران و قطر است. حریف پرسپولیس تیم قدرتمندی است. لخویا در این فصل در لیگ قطر در یک رقابت نزدیک با السد موفق شد قهرمان شود. در دو جام دیگر فوتبال قطر البته السد قهرمان شد. لخویا در آسیا به راحتی در گروهی که استقلال خوزستان حضور داشت اول شد. پرسپولیس در مرحله گروهی با الریان قهرمان فصل قبل قطر بازی کرد و حالا قهرمان فصل جاری لیگ قطر را پیش روی خود می‌بیند. در کارنامه لخویا، ۵ قهرمانی در لیگ ستارگان قطر دیده می‌شود.

هدایت لخویا برعهده جمال بلماضی، سرمربی سابق تیم ملی قطر است. این تیم در کنار داشتن چند ملی پوش قطری چند بازیکن خارجی بسیار خوب دارد. یوسف العربی مراکشی بهترین گلزن لخویا که آقای گل لیگ قطر هم شده در این فصل ۲۷ گل در لیگ قطر و آسیا زده است. العربی البته مصدوم است و شاید به بازی نرسد. چیکوفلورس اسپانیایی دیگر بازیکن مطرح لخویاست. نام تائه‌هی، هافبک کره‌ای لخویا هم در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خوش درخشیده است. لخویا در آسیا تیم بی‌رحمی بوده و در ۶ بازی ۱۵ گل زده است. این تیم دارای بهترین خط حمله لیگ قطر است. فراموش نشود پرسپولیس هم دارای بهترین دفاع و حمله لیگ ایران است.

پرسپولیس آماده تاریخ‌سازی

پرسپولیس در این فصل تیم باکیفیتی نشان داده است و قطعا توانایی عبور از لخویا را حتی بدون تماشاگرانش هم دارد. پرسپولیس می‌خواهد فصل خوبش را با رسیدن به یک چهارم نهایی تکمیل کند. برانکو ایوانکوویچ برای این بازی کمال‌کامیابی‌نیا را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار ندارد و در غیاب او احتمالاً محسن‌ربیع‌خواه در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.

پرسپولیس می‌خواهد یک بار دیگر در آزادی برنده شود. مهدی‌طارمی پس از هت‌تریک در بازی با الوحده خود را در آسیا ۶ گله کرد و قرمز‌ها امیدوارند درخشش طارمی ادامه پیدا کند. بازی برگشت دو تیم هفته آینده در قطر برگزار می‌شود.

استقلال بهترین تیم دوم لیگ برتر است!

سرمربی تیم پرسپولیس، رقیب دیرینه تیمش را بهترین تیم دوم لیگ برتر دانست.

نشست خبری برانکو ایوانکوویچ در محل سازمان لیگ برگزار شد که پیش از آغاز نشست خبری، سرمربی تیم پرسپولیس پاسخ علیرضامنصوریان را داد.

منصوریان در نشست خبری خود اعلام کرد که پرسپولیس تیم دوم پایتخت است. زمانی که پیش از شروع نشست خبری، خبرنگاران از برانکو در مورد این اظهارات منصوریان پرسیدند، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: من برای استقلال آرزوی موفقیت دارم. آنها بهترین تیم دوم لیگ برتر هستند!

سرمربی پرسپولیس به تمجید از تیم لخویا پرداخت و تصریح کرد: لخویا در ۵ سال اخیر همیشه قهرمان لیگ قطر بوده که این نشان می‌دهد آنها چقدر مستعد و مستمر کار کردند. تیمی که قهرمان است، نمی‌تواند ضعیف یا بد باشد. ما گروه خیلی سختی داشتیم، اما توانستیم صعود کنیم. الان با بهترین تیم قطر بازی داریم.

برانکو گفت: لخویا قاطعانه قهرمان لیگ قطر شد و تیم شایسته‌ای به حساب می‌آید. لیگ قهرمانان آسیا جای تیم‌های قهرمان است و سطح خیلی بالاتری نسبت به لیگ برتر دارد. بچه‌های من هم نشان دادند که از هیچ تیمی نمی‌ترسند. آنها به خود و کیفتشان اعتماد دارند و می‌دانند که هیچ تیمی بهتر از ما نیست. من هم به بچه‌هایم اعتماد کامل دارم. می‌دانیم که این بازی سخت است و قابل قیاس با بازی‌های دیگر نیست، اما هیچ دلیلی برای ترسیدن و کاهش اعتماد به نفس‌ وجود ندارد.

 

وی درمورد محرومیت هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه، گفت: طبیعی است که نبود آنها در عملکرد ما تأثیر خواهد داشت. فردا جای آنها در ورزشگاه خالی است، چون هوادار یار دوازدهم ماست. هواداران در زمان‌هایی از فصل که ما خوب نبودیم هم ما را دور نینداختند و از ما حمایت کردند.