موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تأسیس یک مرکز خاص

موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی برای  تأسیس یک  مرکز خاص به استناد رأی صادره در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، با تأسیس «مرکز تحقیقات دارورسانی نانو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه» موافقت قطعی به‌عمل آمد. به گزارش مناقصه‌مزایده، این مرکز که به منظور گسترش […]

موافقت شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی برای  تأسیس یک  مرکز خاص

به استناد رأی صادره در دویست و پنجاه و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی، با تأسیس «مرکز تحقیقات دارورسانی نانو در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه» موافقت قطعی به‌عمل آمد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، این مرکز که به منظور گسترش پژوهش و ارایه راه‌حل در امور بهداشتی درمانی با هدف توسعه و به‌کارگیری دانش بشری در زمینه علم «داروسازی نانو»، انجام پژوهش‌های بنیادی اپیدمیولوژیک و بالینی، تربیت نیروی انسانی محقق در زمینه داروسازی نانو تأسیس شد.

همچنین از دیگر اهداف این مرکز می‌توان به جمع‌آوری، تنظیم و طبقه‌بندی اسناد و مدارک مربوطه، ترغیب، تشویق و به‌کارگیری محققین، کوشش در جلب توجه و همکاری مراکز تحقیقاتی و اجرایی مربوطه در داخل کشور و همکاری علمی با مراکز تحقیقاتی و آموزش سایر کشور‌ها اشاره کرد.

 

گفتنی است مرکز تحقیقات دارورسانی نانو دارای دو رکن شورای‌عالی و رییس مرکز می‌باشد که هر کدام به تفکیک دارای اعضا و وظایف خاص خود می‌باشند.