سپاه پاسداران کار موشکی خود را ادامه خواهد داد

    فرمانده سپاه ولی‌امر گفت: سپاه پاسداران در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی زیر‌بار هیچ تهدیدی نخواهد رفت و کار موشکی خود را ادامه خواهد داد و کسانی‌که از ما الگو می‌گیرند دشمن را سر جای خود می‌نشانند پس ببینند ما چه خواهیم کرد. به گزارش ایسنا، ابراهیم جباری در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان […]

    فرمانده سپاه ولی‌امر گفت: سپاه پاسداران در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی زیر‌بار هیچ تهدیدی نخواهد رفت و کار موشکی خود را ادامه خواهد داد و کسانی‌که از ما الگو می‌گیرند دشمن را سر جای خود می‌نشانند پس ببینند ما چه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم جباری در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان زنجان، اظهار کرد: مرحوم سلحشور یکی از شخصیت‌های خود‌ساخت‌های بود که این خود‌ساختگی مرهون الطاف الهی بوده و موجب پدیدار شدن چنین شخصیتی در عرصه هنری و ملی شد؛ چراکه وی از دل مسجد برخاسته و رشد کرده بود و توانسته بود به موقعیت فعلی نایل‌اید، به‌طوری ‌که رشد این شجره طیبه تا عمق کشورهای اسلامی نیز نفوذ کرده بود.

فرمانده سپاه ولی‌امر افزود: دامنه هنری مرحوم سلحشور تا اقصی نقاط عالم و به سایر کشور‌ها نیز راه پیدا کرده بود که این موضوع با استقبال بی‌سابقه از کارهای وی به‌خوبی مشهود بود.

جباری تصریح کرد: عاملی که موجب ماندگاری مرحوم سلحشور شد در توجه و انتخاب موضوعات وی از قلب مسایل قرآنی و دینی بود که در این راستا مقام معظم رهبری نیز به الگو بودن این هنرمند انقلابی تأکید کردند.

وی یادآور شد: قرآن‌کریم یاری‌رسان مرحوم سلحشور بود و دست او را گرفت و به او معرفت و آگاهی داد؛ وی در طول دوران فعالیت هنریش آرام و قرار نداشت و از نیمه شب تا صبح در خلوت شب در حال نوشتن بود و با اقامه نماز شب، به خداوند‌ متعال و اولیا الهی و ائمه‌اطهار (ع) تمسک می‌جست که آخرین اثر وی ساخت زندگی‌نامه حضرت موسی (ع) بود که در ۸۰ قسمت به نگارش در آمده بود که ۳ سال زمان صرف ساخت و تولید این اثر شده بود.

این مسؤول افزود: اثر موسی (ع) کار آخر مرحوم سلحشور بود که برای ساخت و اتمام این اثر آرام و قرار نداشت. وی فیلم‌نامه حضرت موسی (ع) را در ۳ جلد قطور نوشته و آماده کرده بود و امید داشت که ساخت این اثر را نیز خود برعهده بگیرد که محقق نشد؛ اگر مرحوم سلحشور ۲۰ سال دیگر عمر داشت باز هم اثری همچون حضرت یوسف (ع) می‌ساخت.

جباری در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه برجام اشاره کرد و گفت: ایشان در نامه‌ای به رییس‌جمهور فرمودند که اگر دشمن به تعهد خود عمل نکند و آن‌را نقض کند، ما نیز تعهدات خود را نقض خواهیم کرد که متأسفانه برخلاف قولی که آمریکا و اروپا و ۱+۵ داده و با وجود عمل ایران به تعهدات خود، دشمن به تعهدات خود عمل نکرده و حتی تحریم‌ها را افزایش نیز داده‌ است.

این مسؤول به اظهار‌نظرهای برخی مبنی بر این‌که دوران فعالیت‌های موشکی سپری شده و دوران مذاکره است اشاره کرد و افزود: این یک اظهار‌نظر غلطی است که برخی از افراد با گفتن آن با بیگانگان هم‌‌‌صدا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم و امکانات موجود برای دفاع از کشور فراهم است، جای بسی تعجب است که برخی از افراد که از سابقه انقلابی نیز برخوردار هستند سخنان دشمن‌پسند می‌زنند.

 

جباری یادآور شد: سپاه پاسداران در سایه هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی زیر‌بار هیچ تهدیدی نرفته و کار موشکی خود را ادامه خواهد داد و در این ارتباط کسانی‌که از ما الگو می‌گیرند، دشمن را سرجای خود نشاندند، پس ببینید ما چه خواهیم کرد.