تکریم مشتری، وظیفه اصلی بانک ایران زمین

تکریم مشتری، وظیفه اصلی بانک ایران زمین سیدیحیی‌حسینی‌فر، مدیر اعتبارات و نظارت بانک ایران زمین به همراه کرم‌سلیمانی، کارشناس این مدیریت، با همکاران شعب تحت‌پوشش استان‌های غرب کشور از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیریت اعتبارات با ابراز خرسندی از دیدار همکاران و رضایتمندی از عملکرد مناسب مدیریت غرب در سال‌های گذشته […]

تکریم مشتری، وظیفه اصلی بانک ایران زمین

سیدیحیی‌حسینی‌فر، مدیر اعتبارات و نظارت بانک ایران زمین به همراه کرم‌سلیمانی، کارشناس این مدیریت، با همکاران شعب تحت‌پوشش استان‌های غرب کشور از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیریت اعتبارات با ابراز خرسندی از دیدار همکاران و رضایتمندی از عملکرد مناسب مدیریت غرب در سال‌های گذشته در زمینه رعایت بهداشت اعتباری و فعالیت مطلوب شعب در زمینه صدور ضمانتنامه‌های بانکی، عنوان کرد: ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان از اهم وظایف بانک ایران زمین است.

وی در خصوص برخورد مناسب و تکریم مشتریان، اظهار داشت: از وظایف اصلی بانک ایران زمین تکریم ارباب رجوع و انجام سریع درخواست‌های آنهاست جلب رضایت مشتریان اصلی‌‌‌ترین برنامه بانک است و در همین زمینه از تمام توان خود استفاده خواهد کرد.

حسینی‌فر طی بازدید از شعب منطقه غرب در نشست هم‌اندیشی رؤسای شعب این استان شرکت کردند.

در این جلسه که به منظور بررسی عملکرد شعب در سال ۹۵ و اهداف سال ۹۶ برگزار شد، پس از ارایه مطالب توسط مدیر منطقه، معاون اجرایی و دوایر ستادی، کارنامه عملکرد سال گذشته و سال آتی در قالب برنامه power point توسط کارشناس بازاریابی مدیریت تحلیل و بررسی شد.