انعقاد ۷۱ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران

انعقاد ۷۱ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه‌گذاری ۱۶۸۵ میلیارد ریال بخش خصوصی در بخش تولید، در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: تا پایان سال گذشته تعداد ۷۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی […]

انعقاد ۷۱ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از سرمایه‌گذاری ۱۶۸۵ میلیارد ریال بخش خصوصی در بخش تولید، در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی گفت: تا پایان سال گذشته تعداد ۷۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان برای دریافت زمین با این شرکت قرارداد منعقد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اظهار داشت: با انعقاد این قرارداد‌ها ۲۷ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذارشده است.

موسوی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تمام پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی را برای تسهیل در روند واگذاری زمین، حذف بوروکراسی زائد برای متقاضیان به‌کار گرفته و بستر لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.

وی بیان داشت: با انعقاد قرارداد با ۷۱ سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌های صنعتی استان ۱۶۸۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اقدامات دولت که در بخش زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شامل آب، برق، گاز، تلفن، زیرسازی و آسفالت اجراشده است خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه‌گذاری انجام‌شده توسط دولت برای تکمیل، تجهیز و توسعه شهرک‌های صنعتی، سرمایه‌گذاری و استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان به لحاظ اقتصادی، مقرون‌به‌صرفه است و نیاز به مجوزهای جداگانه از دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان نمی‌باشد.