موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه برگزیده سال ۹۵ شد

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه برگزیده سال ۹۵ شد در آیین روز جهانی موزه و انتخاب موزه برتر که سوم خرداد ماه در محل خانه هنرمندان برگزار شد؛ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان موزه‌های بزرگ دولتی، موزه برتر سال ۹۵ شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم که با حضور […]

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موزه برگزیده سال ۹۵ شد

در آیین روز جهانی موزه و انتخاب موزه برتر که سوم خرداد ماه در محل خانه هنرمندان برگزار شد؛ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در میان موزه‌های بزرگ دولتی، موزه برتر سال ۹۵ شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این مراسم که با حضور محمدحسن‌طالبیان، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، احمدمحیط‌طباطبایی، رییس کمیته ملی ایکوم، سیدمحمدبهشتی، رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، احمدمسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضاکارگر، مدیرکل موزه‌ها و جمعی از مسؤولین و مدیران موزه‌های کشور برگزار شد، از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به دلیل رعایت استاندارد‌های فنی و حفاظتی در فضای موزه‌ای به صورت ویژه تقدیر و به دلیل فعالیت‌های مطلوب موزه در شاخص گردآوری، لوح و تندیس مراسم به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اهدا شد.

 

لازم به ذکر است: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در دیگر شاخص‌‌ها از جمله خلاقیت و نوآوری، توسعه مدیریت و جذب مخاطب شایسته تشکر شناخته شد.