استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند

استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند رییس هیأت‌مدیره بانک اقتصادنوین با حضور در شعب غدیر و سپهبدقرنی ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این دو شعبه، بر ارایه خدمات سریع و آسان به مشتریان تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در این دو بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد این دو شعبه به اطلاع رییس هیأت مدیره بانک […]

استراتژی بانک اقتصادنوین تغییر نمی‌کند

رییس هیأت‌مدیره بانک اقتصادنوین با حضور در شعب غدیر و سپهبدقرنی ضمن دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این دو شعبه، بر ارایه خدمات سریع و آسان به مشتریان تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در این دو بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد این دو شعبه به اطلاع رییس هیأت مدیره بانک اقتصادنوین رسید.

سیامک دولتی در این دیدار‌ها ضمن تأکید بر ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان این بانک گفت: بانک اقتصادنوین همواره در سال‌های گذشته ارایه خدمات مناسب به مشتریان را در دستور کار داشته و این استراتژی بانک تغییرناپذیر خواهد بود.

دولتی همچنین ضمن توجه خاص به بررسی مسایل ریالی شعب، در خصوص تسهیل امور ارزی مشتریان تأکید و توجه همکاران ارزی را به ارتقای دانش خود در زمینه دستورالعمل‌ها به منظور تسریع در انجام امور و پاسخگویی به مشتریان شد.

وی به نقش تعیین‌کننده همکاران خصوصاً در شعب اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین از جوانان تحصیلکرده و با دانشی برخوردار است که با درک اهمیت توجه به کیفیت خدمات در بازار رقابتی، خدمات بانک اقتصادنوین را با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه نمایند.

وی خطاب به همکاران صف تسریع کرد: مشتریان بانک، به خصوص مشتریان اعتباری براساس نیاز و شرایط کسب و کار خود به شعب بانک مراجعه می‌کنند، در چنین شرایطی لازم است همکاران با آگاهی کامل از جزییات انواع خدمات و با معرفی خدمت مناسب، زمینه استفاده از عقد تسهیلاتی متناسب با شرایط هر مشتری را برای آنها فراهم آورند.

 

در ادامه این دو دیدار رییس هیأت مدیره بانک اقتصادنوین با اهدای لوح تقدیر از تلاش و کوشش کارمندان این شعب در ارایه خدمت مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.