اتمام کار گزارش در ۳ پرونده زمین خواری، مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها

  عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون در نظر دارد گزارش ۳ پرونده زمینخواری، مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها را تا پایان عمر مجلس نهم نهایی و قرائت کند. داوود محمدی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اتمام عمر مجلس نهم و پرونده‌های مهم باقی مانده […]

 

عضو هیأت رییسه کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون در نظر دارد گزارش ۳ پرونده زمینخواری، مسکن مهر و هدفمندی یارانه‌ها را تا پایان عمر مجلس نهم نهایی و قرائت کند.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اتمام عمر مجلس نهم و پرونده‌های مهم باقی مانده در کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: کمیسیون در ماه‌های پایانی مجلس نهم دستورکار جاری خود را دنبال می‌کند و تلاش دارد ۳ مورد بررسی مهم را در این دوره از مجلس اتمام و به اطلاع وکلای مردم در بهارستان برساند.

نماینده مردم قزوین در مجلس نهم شورای اسلامی به ۳ پرونده مهم که در دستور کارکمیسیون اصل ۹۰ است اشاره کرد و گفت: بررسی اجرای قوانین هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر در دستور کار کمیسیون قرار دارد و منتظر نهایی شدن گزارش آن‌ها هستیم.

وی به نمونه‌ای از زمینخواری اشاره کرد و ادامه داد: موضوع زمینخواری در مناطق مختلف کشور نیز از پرونده‌های مهم تحت بررسی کمیسیون اصل ۹۰ است. سال گذشته گزارش‌هایی از زمینخواری و تصرفات اراضی ملی در ورودی شهر قزوین به کمیسیون رسیده که براساس این گزارش‌ها ۲۷ هکتار از اراضی ملی توسط برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها دیوارکشی شده است.

این نماینده افزود: این دیوارکشی‌ها بدون طی مراحل قانونی و رعایت قانون صورت گرفته است که متأسفانه گفته می‌شود بخشی از این زمین‌ها از سوی برخی از دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تصرف شده است.

 

محمدی تأکید کرد: گزارش‌های این پرونده‌ها رو به اتمام است و منتظر هستیم که گزارش‌ها به تأیید صحن کمیسیون برسد که تا پایان دوره مجلس نهم در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.