پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام(ره) به بخش خصوصی واگذار شد

با برگزاری مزایده پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام(ره) به بخش خصوصی واگذار شد مدیریت عملیاتی پایانه غلات شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تعمیر و نگهداری تجهیزات استراتژیک آن با برگزاری مزایده و طی تشریفات قانونی، در قالب قرارداد ۳ ساله؛ به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

با برگزاری مزایده

پایانه شماره یک غلات مجتمع بندری امام(ره) به بخش خصوصی واگذار شد

مدیریت عملیاتی پایانه غلات شماره یک مجتمع بندری امام خمینی(ره) و تعمیر و نگهداری تجهیزات استراتژیک آن با برگزاری مزایده و طی تشریفات قانونی، در قالب قرارداد ۳ ساله؛ به بخش خصوصی واجد شرایط واگذار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی سازمان امور مناطق آزاد، سعدا…عبدالهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، با اعلام این خبر گفت: در جریان این مزایده، ضمن رعایت تمام جوانب قانونی مرتبط، شرکت نظم‌آفرینان صنعت سهند موفق شد امور راهبری، نگهداری و تعمیر پایانه شماره یک غلات این مجتمع بزرگ بندری را بر عهده بگیرد.

وی ادامه‌ داد: این پایانه اختصاصی کالا به عنوان یکی از پایانه‌های مهم تخلیه‌ و بارگیری غلات در کشور؛ نقش بسیار مهمی در توسعه تجارت در منطقه دارد و با واگذاری آن به بخش خصوصی ذی‌صلاح، زمینه لازم برای ارتقای کیفی شاخص‌های عملیات تخلیه و بارگیری غلات و در نتیجه جلب رضایت بیش‌تر مشتریان فراهم می‌آید.

وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، مراحل اداری و تحویل و تحول پایانه و ماشین‌آلات این پایانه اختصاصی کالا، در اردیبهشت ماه سال‌جاری به پایان رسید.

یادآور می‌شود، مجتمع بندری امام خمینی(ره)به لحاظ برخورداری از مزیت‌ها و ویژگی‌های کم نظیر و منحصر به فرد، مهم‌ترین کانون تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله غلات در کشور است و بخش عمده‌ای از غلات مورد نیاز و صادراتی کشور از طریق این مجتمع بندری مبادله می‌شود.