بنیاد برکت نهاد اثرگذار در مناطق محروم است

بنیاد برکت نهاد اثرگذار در مناطق محروم است نماینده‌ مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نهادی اثرگذار در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور، به‌ویژه در استان هرمزگان است. به گزارش مناقصه‌مزایده، احمد مرادی، نماینده‌ مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی […]

بنیاد برکت نهاد اثرگذار در مناطق محروم است

نماینده‌ مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نهادی اثرگذار در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم کشور، به‌ویژه در استان هرمزگان است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، احمد مرادی، نماینده‌ مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از بنیاد برکت به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم گفت: بنیاد برکت در استان هرمزگان با مشارکت در ۷ طرح توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی، ساخت ۳۸ باب مدرسه که از استانداردهای مناسب اماکن آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی برخوردار است، احداث ۵ مسجد، دو حوزه علمیه، اجرای عملیات ساخت ۷۰۰ باب مسکن محرومین و ده‌ها پروژه‌ زیربنایی و عمرانی، بهداشتی و درمانی فعالیت چشمگیری در مناطق محروم این استان ایفا کرده است.

وی افزود: بنیاد برکت اجرای طرح توسعه‌ پایدار جزیره‌ هرمز در چارچوب الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت را با تکیه بر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، شامل اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و پرو‌ژه‌های زیربنایی، سلامت و حمایت از اقشار محروم در دست اقدام دارد.

 

نماینده‌ مردم هرمزگان با اشاره به‌کارآفرینانی که در استان هرمزگان حضور دارند اظهار داشت: اشتیاق این افراد برای تولید و اشتغال بسیار بالاست اما به دلیل عدم وجود سرمایهی کافی برای این کارآفرینان، فعالیت چشمگیری انجام نمی‌شود.