گسترش ارتباطات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با مراکز علمی

گسترش ارتباطات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با مراکز علمی در راستای رویکرد نوین شرکت و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور و استان، ناصری‌پور، مدیرعامل این شرکت با رییس و اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در محل سالن کنفرانس شرکت دیدار و گفت‌و‌گو کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به […]

گسترش ارتباطات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با مراکز علمی

در راستای رویکرد نوین شرکت و ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی در سطح کشور و استان، ناصری‌پور، مدیرعامل این شرکت با رییس و اعضای هیأت علمی جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در محل سالن کنفرانس شرکت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در این جلسه که تعدادی از مدیران و رؤسای شرکت نیز حضور داشتند، ناصری‌پور ضمن خیر مقدم به بهرام‌بادکوبه، رییس جهاد دانشگاهی کرمانشاه و هیأت همراه با اشاره به رویکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در راستای همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و دانش‌بنیان داخلی گفت: ما همواره در تلاش هستیم تعامل خوب و سازنده‌ای با دانشگاه‌ها و مراکز علمی در زمینه تبادل دانش و تجربه داشته باشیم.

در ادامه بادکوبه، رییس جهاد دانشگاهی کرمانشاه با تقدیر از این نگاه علمی در ریشه‌دار‌‌‌ترین صنعت کشور در استان کرمانشاه گفت: قطعاً این رویکرد می‌تواند نقش به‌سزایی در راستای پیشرفت روزافزون شرکت در همه عرصه‌ها ایفا کند و می‌تواند سرآغاز فصل نوینی در ارتباط صنعت و جهاد دانشگاهی در سطح استان باشد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تصریح ‌کرد: جهاد دانشگاهی در دو زمینه کلان و خرد می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات و چالش‌های ادارات و شرکت‌های داخلی باشد. یعنی با توجه به پیوستگی آن در سطح کشور و تجمیع پتانسیل‌های همه استان‌ها و همچنین ارتباط با همه ادارات و ارگان‌های خصوصی، دولتی و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در سطح استان و ارتباط با آنها، توانمندی عظیمی در راستای رفع مسایل و مشکلات را داراست.

وی در پایان با تأکید بر ایجاد و حفظ این ارتباط با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، گفت: جهاد دانشگاهی تجربه زیادی در حوزه الگو‌سازی در زمینه چالش‌های نفت و گاز و ارایه راهکارهای مناسب را داراست و ابراز امیدواری کرد: با تداوم این ارتباط زمینه همکاری بهتر و بیش‌تر در همه زمینه‌ها فراهم شود.

 

لازم به ذکر است شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی انجام داده و با دانشگاه رازی کرمانشاه و سایر دانشگاه‌های معتبر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.