نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری ۹خرداد اعلام می‌شود

کدخدایی نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری ۹خرداد اعلام می‌شود سخنگوی شورای نگهبان گفت: با اتمام مهلت قانونی بررسی شکایات، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، سه‌شنبه ۹ خرداد ماه اعلام می‌شود. عباسعلی‌کدخدایی در گفت‌و‌گو با مهر، با اشاره به بررسی شکایات مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شورای […]

کدخدایی

نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری ۹خرداد اعلام می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: با اتمام مهلت قانونی بررسی شکایات، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم، سه‌شنبه ۹ خرداد ماه اعلام می‌شود.

عباسعلی‌کدخدایی در گفت‌و‌گو با مهر، با اشاره به بررسی شکایات مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شورای نگهبان، اظهار داشت: هفته گذشته کلیات این شکایات در نشست اعضای شورای نگهبان بررسی شد و نکاتی مدنظر اعضای محترم بود که به‌ کارشناسان شورا ارجاع شد.

وی افزود: هم اکنون و در بازه زمانی قانونی برای بررسی شکایات قرار داریم و جزییات این شکایات هم توسط کارشناسان شورا در دست بررسی است و نتیجه آن در نشست این هفته اعضای شورا (فقها و حقوقدانان) منعکس و تصمیم‌گیری می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: حداکثر تا روز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه برای بررسی و اعلام نظر مهلت داریم و در این تاریخ، نظر شورای نگهبان درباره انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

 

کدخدایی درباره آمار شکایات ارایه شده به شورای نگهبان درباره تخلفات صورت گرفته در انتخابات اخیر گفت: شکایات مختلفی واصل شده، اما فعلاً نمی‌توانم درباره آمار و جزییات آنها اظهار نظر کنم و باید تا پایان مهلت قانونی منتظر بمانیم.