زمان پایان فعالیت شورای چهارم شهر تهران هنوز مشخص نیست

زمان پایان فعالیت شورای چهارم شهر تهران هنوز مشخص نیست رییس شورای شهر تهران با اشاره به این‌که هنوز مشخص نیست فعالیت شورای چهارم در مردادماه یا شهریورماه به پایان می‌رسد، گفت: این موضوع موجب سردرگمی اعضای شورای شهر شده است. به گزارش مهر، مهدی چمران در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که سازمان میراث […]

زمان پایان فعالیت شورای چهارم شهر تهران هنوز مشخص نیست

رییس شورای شهر تهران با اشاره به این‌که هنوز مشخص نیست فعالیت شورای چهارم در مردادماه یا شهریورماه به پایان می‌رسد، گفت: این موضوع موجب سردرگمی اعضای شورای شهر شده است.

به گزارش مهر، مهدی چمران در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که سازمان میراث فرهنگی هیچ تأکیدی بر تاریخی بودن عمارت ثابت پاسال نداشته است، اظهارکرد: این خانه کپی‌برداری از کاخ ورسای فرانسه است و کپی‌برداری دلیلی بر تاریخی بودن بنای تاریخی نیست.

وی افزود: در سال‌های دور نیز بنیاد شهید در دوره نخست اقدام به ساخت واحدهایی کرد و در نهایت آن را در اختیار تعدادی از افراد قرارداد.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به تصمیم مالک این بنا برای ساخت مرکزی فرهنگی، مذهبی و تجاری بیان کرد: مالک این بنا تصمیم گرفته است بنایی را به این شکل بسازد و به همین جهت برای ساخت مسجد آن با شورا مشورتی را داشته است.

چمران ادامه داد: مالک این بنا طی ۳ بار با حضور در شورای شهر طرحی را برای ساخت مسجد آورده است که بعد از تأیید شورا این بنا ساخته شود.

وی با تأکید بر این‌که این موضوع به حدود یکسال و نیم پیش برمی‌گردد، گفت: بازنشر چنین اخباری در چنین برهه‌ای با هدف سیاسی پیگیری می‌شود.

چمران در ادامه با اشاره به تأکید بازشماری ۱۰درصد از آرای صندوق‌های رای در شهر تهران در خصوص انتخابات شورای شهر بیان کرد: ما این موضوع را بیان کردیم و هیأت نظارت و فرمانداری نیز با آن موافقت کردند.

رییس شورای شهر تهران افزود: آنها قول مردانه دادند و امیدورایم بر سر قول خود بمانند و این کار را انجام دهند

چمران همچنین در خصوص آخرین وضعیت زمان شورای چهارم گفت: در این زمینه نیز سردرگمی وجود دارد چرا که هنوز مشخص نیست آخرین جلسات شورای شهر مرداد ماه یا شهریور ماه است.

 

وی اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر تکلیف این موضوع روشن شود.