الهلال- استقلال خوزستان: مأموریت دشوار در دوحه

 الهلال- استقلال خوزستان: مأموریت دشوار در دوحه استقلال خوزستان تیم دیگر کشورمان با توجه به شکست دو بر یک در بازی رفت برابر الهلال عربستان کار سختی برای صعود دارد و باید برای جبران این نتیجه از ساعت ۲۴:۰۰ در ورزشگاه ثانی بن‌جاسم دوحه به مصاف این تیم برود. به گزارش وب سایت ۹۰، استقلال […]

 الهلال- استقلال خوزستان: مأموریت دشوار در دوحه

استقلال خوزستان تیم دیگر کشورمان با توجه به شکست دو بر یک در بازی رفت برابر الهلال عربستان کار سختی برای صعود دارد و باید برای جبران این نتیجه از ساعت ۲۴:۰۰ در ورزشگاه ثانی بن‌جاسم دوحه به مصاف این تیم برود.

به گزارش وب سایت ۹۰، استقلال خوزستان در بین ۳ نماینده ایران سخت‌‌‌ترین کار را در دور برگشت دارد. این تیم اهوازی پس از چند روز اعتصاب سرانجام راهی عمان شد و در بازی رفت در مسقط دو-یک به تیم قدرتمند الهلال باخت. دیدارهای استقلال خوزستان و الهلال به دلیل مشکلات بین ایران و عربستان این بازی در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود. از آنجا که در بازی قبلی استقلال خوزستان میزبان بوده است، این تیم اگر می‌خواهد از سد حریف قدرتمند خود عبور کند، امشب باید در دوحه دو-صفر الهلال را ببرد و یا با یک برد دو بر یک کار را به وقت اضافی بکشاند.

استقلال خوزستان مأموریتی دشوار دارد اما غیرممکن نیست. الهلال این فصل در لیگ و جام حذفی عربستان قهرمان شد و این روز‌‌ها در اوج قرار دارد.

الهلال از یک سرمربی آرژانتینی به نام رامون‌دیاز بهره می‌برد. الهلال چند بازیکن با کیفیت خارجی هم دارد. لئوبوناتینی، مهاجم جوان برزیلی الهلال یکی از خطرناک‌‌‌ترین بازیکنان این تیم است. کارلوس‌ادواردوی برزیلی و نیکولاس ملیسی اروگوئه‌ای دیگر بازیکنان مطرح الهلال‌ هستند که در خط هافبک توپ می‌زنند.

این بازی آخرین حضور سیروس‌پورموسوی روی نیمکت استقلال خوزستان است، این مربی چند روز پیش با مسؤولان فولاد خوزستان به توافق رسید. پورموسوی می‌خواهد با خاطره‌ای خوش استقلال خوزستان را ترک کند.

باید دید پس از این بازی آینده استقلال خوزستان چه می‌شود؟ تیمی که در این فصل درگیر مشکلات مالی بود. شاید یک معجزه در دوحه و حضور استقلال خوزستان در بین ۸ تیم برتر آسیا آینده این تیم را تضمین کند.