قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت استان‌های برخوردار می‌گیرد

رییس نظام صنفی رایانه استان کرمانشاه قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت استان‌های برخوردار می‌گیرد شهره حقی- رییس نظام صنفی رایانه استان کرمانشاه گفت: در قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت را استان‌های برخوردار می‌گیرند. به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، مردوخی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت را استان‌های برخوردار می‌گیرند […]

رییس نظام صنفی رایانه استان کرمانشاه

قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت استان‌های برخوردار می‌گیرد

شهره حقی- رییس نظام صنفی رایانه استان کرمانشاه گفت: در قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت را استان‌های برخوردار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مناقصه‌مزایده، مردوخی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در قوانین مناقصه کوچک‌‌ترین فرصت را استان‌های برخوردار می‌گیرند و شرکت‌های استان ما بهره‌مند نمی‌شوند.

وی با بیان این‌که فناوری اطلاعات در کشور به شدت مظلوم واقع شده و آخرین دستگاهی است که به آن بودجه می‌دهند، افزود: فناوری اطلاعات در بحث اشتغال هم فرصت است و هم تهدید، بسیاری از فرصت‌های شغلی را استان‌های برخوردار می‌گیرند هیچ قانون مشخصی از ما حمایت نمی‌کند.

رایزن بازرگانی در سفارتخانه‌ها وجود ندارد

محمدی رییس اتاق تعاون کرمانشاه نیز گفت: اقتصاد کشور متشکل از بخش دولتی و خصوصی و تعاون است اما بخش تعاون مظلوم واقع شده است.

وی بیان‌ کرد: کوله‌بران و سهمیه سوخت مرزنشینان در حاشیه قرار گرفته و پیشنهاد می‌شود که تعاونی مرزنشین و اتاق تعاون متولی این امر شوند و بخش دولتی نظارت کند.

محمدی افزود: تسهیلات لحاظ شده با تولید و صادرات هم‌‌خوانی ندارد، در کشور مشکل تولید نداریم بلکه مشکل ما بازار فروش است و چون قیمت‌های تمام شده بالاست امکان رقابت با دیگر کشور‌ها را نداریم.

 

وی افزود: در کشور ما به امر بازاریابی به عنوان عامل ثانویه و کم‌تأثیر نگریسته می‌شود، ما در سفارتخانه‌ها رایزن بازرگانی نداریم، با وجود ۳۵۰ تبصره و ماده چطور می‌توان یک تعاونی روستایی تشکیل داد.