صعود هوآوی به جمع ۵۰ برند برتر دنیا این شرکت در سال ۲۰۱۶ خود را از جایگاه ۸۸ بهترین برندهای دنیا به ۷۲ رساند و به این ترتیب ۱۶ درجه ارتقای رتبه داشت. اما ارزش برند هوآوی در طول سال جاری در میان ۱۰۰ برند برتر دنیا از رتبه ۷۲ به ۵۰ صعود کرد. به […]
صعود هوآوی به جمع ۵۰ برند برتر دنیا
این شرکت در سال ۲۰۱۶ خود را از جایگاه ۸۸ بهترین برندهای دنیا به ۷۲ رساند و به این ترتیب ۱۶ درجه ارتقای رتبه داشت.
اما ارزش برند هوآوی در طول سال جاری در میان ۱۰۰ برند برتر دنیا از رتبه ۷۲ به ۵۰ صعود کرد.
به گزارش ایلنا، هوآوی پس از برآورد عملکرد مالی خود، اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶، ۸٫۱۷۹ میلیارد دلار درآمد داشته که نسبت به ۵ سال گذشته ۴۴ درصد رشد کرده است.
این کمپانی سال گذشته ۱۳۹ میلیون دستگاه گوشی فروخت که با ۲۹ درصد رشد همراه شد و سهمش با ۱٫۲ درصد رشد به ۵٫۹ درصد رسید.
آمارها نشان داده که در ۴۰ کشور درآمد حاصل از فروش هوآوی صددرصد رشد داشته است.
هوآوی از P9 حدود ۱۲ میلیون دستگاه فروخت و این رقم برای Mate 9 در طول ۴ ماه به ۵ میلیون دستگاه رسید.
درآمد فروش هوآوی در شرق اروپا ۹۸ درصد و سهم آن در این کشورها به ۱۵ درصد رسید.
سهم بازار گوشیهایی با قیمت ۵۰۰-۶۰۰ یورو ۱۰ درصد اعلام شده است. درآمد فروش در شمال شرق اروپا ۱۸۰ درصد بوده و سهم بازار در شمال شرق اروپا ۲۰ درصد برآورد شده است.
هوآوی سعی کرد روی قدرت پردازندههایش متمرکز شود. بر این اساس چیپست Kirin 960 را ارایه کرد که سرعت و عملکرد دستگاههای مبتنی بر این پردازنده با رشد فوقالعادهای همراه شد.
این کمپانی در زمینه باتری فناوری سوپر شارژ را ارایه کرد، در زمینه دوربین نیز با کمپانی لایکا همکاری کرد تا تجربه فوقالعادهای از عکاسی در اختیار کاربران قرار دهد.
اواخر سال ۲۰۱۶ در سرویس ابری هوآوی، ۲۲۰ هزار نفر ثبت نام کردند که به این ترتیب با ۷۷ درصد رشد همراه بود و درآمد این بخش ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.