عملیات گازرسانی به دو شهر و ۴۵ روستا از توابع شهرستان درمیان در دست اجرا است

عملیات گازرسانی به دو شهر و ۴۵ روستا از توابع شهرستان درمیان در دست اجرا است مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر طبس مسینا و گزیک شهرستان درمیان خبر داد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، «فرشید دشتی» با اعلام این خبر، اظهارداشت: عملیات گازرسانی به دو شهر […]

عملیات گازرسانی به دو شهر و ۴۵ روستا از توابع شهرستان درمیان در دست اجرا است

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی از عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر طبس مسینا و گزیک شهرستان درمیان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی، «فرشید دشتی» با اعلام این خبر، اظهارداشت: عملیات گازرسانی به دو شهر گزیک، طبس مسینا و ۴۵ روستا از توابع شهرستان درمیان با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای ۱۵ کیلومتر خط انتقال گاز، ۴۶۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز، احداث و نصب یک ایستگاه تقلیل فشار گاز برون‌شهری، احداث و نصب۱۰ ایستگاه تقلیل فشار گاز درون‌شهری، احداث و نصب ۴ ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب ۶۳۰۰ علمک گاز می‌باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی با اشاره به این‌که عملیات اجرایی گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای مذکور با پیشرفت مناسبی در حال انجام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری دو شهر طبس مسینا و گزیک و تعدادی از روستاهای مذکور از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۷۰۰۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌گردند.