همکاری شهرداری با امور آبفاشهری بابل در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب

مدیر امور آبفاشهری بابل خبر داد همکاری شهرداری با امور آبفاشهری بابل در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب مدیر امور آبفاشهری بابل از همکاری و تعامل دوجانبه این امور با شهرداری در راستای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در این شهر خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، رضاعلی‌آملی، با بیان […]

مدیر امور آبفاشهری بابل خبر داد

همکاری شهرداری با امور آبفاشهری بابل در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب

مدیر امور آبفاشهری بابل از همکاری و تعامل دوجانبه این امور با شهرداری در راستای اجرای طرح‌های آب و فاضلاب در این شهر خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، رضاعلی‌آملی، با بیان این‌که طی نشستی با شهرداری بابل، مقرر شد به منظور اجرای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب شهرداری مجوز‌‌ها و هماهنگی‌های لازم را انجام دهد، گفت: هم اکنون طرح‌های اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب و اصلاح و توسعه شبکه آب در این شهر در حال اجراست.

وی، با اشاره به اصلاح و توسعه ۶۵۳۲ متر شبکه آبرسانی طی سال گذشته در این شهر تصریح کرد: با این اقدام۲۹۸۸ متر شبکه فرسوده نیز تعویض شد.

آملی خاطرنشان کرد: ۵۳۳۸ متر شبکه فاضلاب نیز در سال گذشته به اجرا درآمد.

مدیر امور آبفاشهری بابل، از وجود ۵۶۶۴۰ مشترک در بخش آب و ۱۰۸۵۷ مشترک در بخش فاضلاب در این امور خبر داد و افزود: ۲۰ درصد جمعیت این شهر از طرح‌های فاضلاب برخوردارند.

 

گفتنی است آب شرب مشترکین امور آب و فاضلاب شهری بابل از طریق۲۹ حلقه چاه و تصفیه‌خانه اضطراری با ۹۱۲ لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.