مُهر تأیید بر عملکرد فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند. به گزارش مناقصهمزایده، منصور مومنی مدیر روابطعمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این […]
مُهر تأیید بر عملکرد فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان
فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.
به گزارش مناقصهمزایده، منصور مومنی مدیر روابطعمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستمها و روشهای مناسب در بانک پیادهسازی و عملیاتی شده و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توفنورد ایران قرار گرفت.
مدیر روابطعمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریحکرد: پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایتهای مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایتهای مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده که سال گذشته پس از تأیید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴صادر شد.
مومنی بیانکرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توفنورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.
مدیر روابطعمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانالهای مختلفی همچون وبسایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایتهای مشتریان میکند و فرایند رسیدگی به شکایتها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.