مُهر تأیید بر عملکرد فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

مُهر تأیید بر عملکرد فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند. به گزارش مناقصه‌مزایده، منصور مومنی مدیر روابط‌عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این […]

مُهر تأیید بر عملکرد فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، منصور مومنی مدیر روابط‌عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف‌نورد ایران قرار گرفت.

مدیر روابط‌عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح‌کرد: پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده که سال گذشته پس از تأیید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲: ۲۰۱۴صادر شد.

مومنی بیان‌کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف‌نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

 

مدیر روابط‌عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم دارد.