حمله علنی داعش به ایران

حمله علنی داعش به ایران گروه اجتماعی- امروز پایتخت کشور شاهد دو حمله تروریستی بود. حملاتی که توسط داعش طرح ریزی و اجرا شد. ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز بود که چند نفر از تروریست‌‌ها با حمله به حفاظت مجلس و تیراندازی به آنان موفق به ورود به مجلس شدند. بنابر گزارش‌ها در همان ساعت اولیه نیروهای […]

حمله علنی داعش به ایران

گروه اجتماعی- امروز پایتخت کشور شاهد دو حمله تروریستی بود. حملاتی که توسط داعش طرح ریزی و اجرا شد.

ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز بود که چند نفر از تروریست‌‌ها با حمله به حفاظت مجلس و تیراندازی به آنان موفق به ورود به مجلس شدند.

بنابر گزارش‌ها در همان ساعت اولیه نیروهای سپاه که مسؤول امنیت بودند، گروهک تروریستی را محاصره و آنها را به جایی کشاندند که دفاتر نمایندگان مجلس بود و کسی از نمایندگان آنجا حضور نداشت. در ادامه مجلس به رغم وجود این مشکل به فعالیت خود ادامه داد. سپس با هماهنگی با نیروهای سپاه نیروی انتظامی نیز به مجلس ورود پیدا کردند تا بتوانند حملات تروریستی را خنثی کنند.

حمله دیگر تروریست‌‌ها به مرقد حضرت امام(ره) بود. مهاجمان به حرم مطهر حضرت امام ۳ نفر بودند که از درب شمالی وارد شدند. دو نفر از آنها از پا در آمده و یک نفر دستگیر شد.

 

بنابر گزارش‌ها، پیش از ظهر امروز یک نفر وارد صحن غربی حرم امام شده و شروع به تیراندازی می‌کند، این تروریست پس از این‌که گلوله‌هایش به اتمام می‌رسد، سلاح خود را به زمین گذاشته و در حالی که به سمت حرم امام می‌دویده است، نزدیک به کلانتری حرم امام خود را منفجر می‌کند.