ایجاد شرایط رقابتی مناقصات برای پیمانکاران جدید و با سابقه

ایجاد شرایط رقابتی مناقصات برای پیمانکاران جدید و با سابقه معاون اقتصادی و منابع استانداری خراسان‌شمالی گفت: شرایط رقابتی برای پیمانکاران جدید و با سابقه با لحاظ کردن سابقه فعالیت آنان فراهم می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان‌شمالی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و […]

ایجاد شرایط رقابتی مناقصات برای پیمانکاران جدید و با سابقه

معاون اقتصادی و منابع استانداری خراسان‌شمالی گفت: شرایط رقابتی برای پیمانکاران جدید و با سابقه با لحاظ کردن سابقه فعالیت آنان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری خراسان‌شمالی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: استان خراسان‌شمالی در سال ۹۵ از نظر برگزاری تعداد جلسات شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی، جزو ۵ استان برتر است.

محمود دلپسند افزود: پیشنهادهایی برای اصلاح، حذف و وضع قوانین و مقررات از سوی شورای گفت‌وگوی استان مطرح و پارسال ۲۴ مصوبه در این خصوص تصویب شد.

 

وی با بیان این‌که شرایط رقابتی برای پیمانکاران جدید و باسابقه با درجه‌بندی آنان فراهم می‌شود، گفت: امیدواریم با مشارکت بخش دولتی بسترهای مورد نیاز حضور و فعالیت بیش‌تر و بهتر بخش خصوصی در حوزه‌های تولید و ارایه خدمات عمرانی فراهم شود. بیان مباحث مرتبط با اصلاح آیین‌نامه اجرایی برای برگزاری کوتاه‌تر مناقصات، از دیگر محورهای اصلی این جلسه بود.