برگزاری مناقصه از سوی سازمان‌های تابعه شهرداری غیرقانونی است

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان برگزاری مناقصه از سوی سازمان‌های تابعه شهرداری غیرقانونی است رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: یکی از تأکیدات لایحه بودجه سال ۹۶ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است از این رو باید قبل از ارایه طرح‌های جدید این پروژه‌ها به اتمام برسد. به گزارش ایمنا، فتح‌ا… معین اظهار ‌کرد: به […]

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان

برگزاری مناقصه از سوی سازمان‌های تابعه شهرداری غیرقانونی است

رییس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اصفهان گفت: یکی از تأکیدات لایحه بودجه سال ۹۶ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است از این رو باید قبل از ارایه طرح‌های جدید این پروژه‌ها به اتمام برسد.

به گزارش ایمنا، فتح‌ا… معین اظهار ‌کرد: به عنوان رییس و سخنگوی موقت شورای پنجم اعلام می‌دارم که اعضای شورای اسلامی پنجم شهر اصفهان قدردان زحمات و تلاش‌های تمام معاونان شهرداری، مدیران مناطق و تمام مدیران و کارکنان شهرداری اصفهان بوده و تلاش دارند که در برنامه‌ریزی‌های آتی حداکثر استفاده از تجربیات و تلاش‌های این عزیزان را به عمل آورند.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح ‌کرد: در بحث مربوط به بستن حساب‌های سال ۹۵ مواردی را باید مورد دقت قرارداد که لازم می‌دانم در آن خصوص تذکراتی را به عرض برسانم.

معین با بیان این‌که هر نوع درآمدی که در سال ۹۶ وصول می‌شود باید به حساب درآمد همان سال منظور شود، تأکید ‌کرد: این موضوع در خصوص چک‌های وصولی که سررسید آنها در سال ۹۶ بوده یا به هر دلیلی تا سال ۹۶ وصول نشده نیز مصداق دارد.

معین همچنین تأکید ‌کرد: قبل از اتمام پروژه‌های قبلی نباید پروژه جدیدی شروع شود.

وی با تأکید بر این‌که طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی که در سال ۹۵ عملیات اجرایی آن شروع نشده، فاقد اعتبار قانونی برای تأمین هزینه نیز است، افزود: با توجه به تأکیدات بودجه سال ۹۶ مبنی بر لزوم اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و مشخص شدن وضعیت درآمد‌‌‌‌ها در ۳ ماهه اول سال جاری انتظار آن است که از شروع طرح‌های جدید قبل از اطمینان تأمین اعتبار مورد نیاز آن بعد از پرداخت بدهی طرح‌های نیمه‌تمام خودداری شود.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حتماً مدیریت فعلی شهرداری اصفهان این حق را برای شورای شهر بعدی قائل هستند که طرح‌های مصوب را بعد از برنامه‌ریزی جهت تأمین اعتبار آن شروع کنند.

 

وی در خصوص انتخاب پیمانکار برای اموری که اعتبار آن در شهرداری مرکزی و شهرداری‌های مناطق پیش‌بینی شده گفت: باید موضوع نحوه انتخاب پیمانکار و انجام مناقصه از طریق شهرداری صورت بگیرد و انجام این کار از سوی سازمان‌های تابعه که نقشی در تأمین اعتبار ندارد غیرقانونی است.