آغاز عملیات نصب نیوجرسی در طرفین کانال D

آغاز عملیات نصب نیوجرسی در طرفین کانال D به منظور ایمن‌سازی شبکه‌های آبیاری زیر پوشش شرکت بهره‌برداری مارون، عملیات نصب نیوجرسی در طرفین کانال D در محل تقاطع با روستاهای اطراف آغاز شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: وقوع حوادث و سوانح در محدوده تأسیسات شبکه‌های […]

آغاز عملیات نصب نیوجرسی در طرفین کانال D

به منظور ایمن‌سازی شبکه‌های آبیاری زیر پوشش شرکت بهره‌برداری مارون، عملیات نصب نیوجرسی در طرفین کانال D در محل تقاطع با روستاهای اطراف آغاز شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: وقوع حوادث و سوانح در محدوده تأسیسات شبکه‌های آبیاری و زهکشی نظیر غرق شدن افراد و سقوط ماشین‌آلات به درون کانال‌ها، ضرورت بازنگری کفایت ایمنی و حفاظت از این تأسیسات را در مقابل حفظ جان افراد و کاهش خطرهای احتمالی نمایان می‌سازد.

رحمان خندانی افزود: عملیات نصب نیوجرسی با هدف ایمن‌سازی کانال‌های زیر پوشش شبکه‌های آبیاری مارون و جلوگیری از سقوط افراد و وسایل نقلیه به درون کانال آغاز شده که به همراه زیرسازی‌های لازم جهت نصب حدود یک ماه انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: این عملیات در محدوده کانال D از تقاطع شهرک وحدت تا روستای قلعه سید مقیم به طول ۲۰۰۰ متر و توسط معاونت نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون در حال انجام است.