کمک به درمان بیماران؛ استراتژی تازه بانک ملی ایران

کمک به درمان بیماران؛ استراتژی تازه بانک ملی ایران مدیرعامل بانک ملی ایران یادداشتی را با عنوان «کمک به درمان بیماران، استراتژی تازه بانک ملی ایران در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی» منتشر کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در یادداشت محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران می‌خوانیم: مسؤولیت اجتماعی، مفهومی نوین است که تأکید می‌کند شرکت‌ها، سازمان و نهادهای […]

کمک به درمان بیماران؛ استراتژی تازه بانک ملی ایران

مدیرعامل بانک ملی ایران یادداشتی را با عنوان «کمک به درمان بیماران، استراتژی تازه بانک ملی ایران در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی» منتشر کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در یادداشت محمدرضاحسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران می‌خوانیم: مسؤولیت اجتماعی، مفهومی نوین است که تأکید می‌کند شرکت‌ها، سازمان و نهادهای مالی، نباید تنها به دنبال کسب سود باشند.

آن‌ها بخشی از درآمد یا سود خود را به نفع اجتماع مصرف می‌کنند تا از این طریق هم برند خود را نمایان‌تر و هم نفعی فراگیر برای جامعه ایجاد کنند.

بانک ملی ایران، بانکی «مردمی» است و از این رو به مسؤولیت اجتماعی خود بسیار اهمیت می‌دهد. هیأت‌مدیره بانک ملی ایران به این موضوع توجه خاص دارد و بسته به شرایط جامعه، نیازسنجی‌های انجام شده و نیز توانایی مالی بانک، منابعی را به این منظور در نظر می‌گیرد.

برای نمونه هیأت‌مدیره بانک برای سال جاری بیش از ۶۲ میلیارد ریال بودجه، به منظور مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه تصویب کرد.

 

مشارکت در ۳۰ طرح عام‌المنفعه از جمله آزادسازی زندانیان غیرعمد ستاد دیه کشور، بازسازی شیرخوارگاه، مساعدت مالی به انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی، اهدای آمبولانس، ساخت و احداث مدارس، درمانگاه و مسجد در مناطق محروم کشور از این جمله است.