نمایشگاه اختصاصی مازندران در ولگا راد روسیه برگزار می‌شود

نمایشگاه اختصاصی مازندران در ولگا راد روسیه برگزار می‌شود مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: نمایشگاه فرصت مناسب برای ارایه توانمندی فعالان تولیدی و صنعتی و افزایش صادرات است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی اظهار داشت: نمایشگاه فرصت جدید و استراتژیک برای معرفی ظرفیت‌ها و توسعه تجارت […]

نمایشگاه اختصاصی مازندران در ولگا راد روسیه برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: نمایشگاه فرصت مناسب برای ارایه توانمندی فعالان تولیدی و صنعتی و افزایش صادرات است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سیدمصطفی‌موسوی اظهار داشت: نمایشگاه فرصت جدید و استراتژیک برای معرفی ظرفیت‌ها و توسعه تجارت تولید و صنعتگران است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: نمایشگاه اختصاصی استان در ولگاگراد روسیه در سال جاری یک فرصت برای ارایه توانمندی و ظرفیت مطلوب بخش تولید و صنعت است.

موسوی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۶ مرداد و به مدت ۵ روز در روسیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف حضور در نمایشگاه برای واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: نمایشگاه زمینه رقابت تولیدکنندگان و اطلاع از آخرین فناوری‌ها و دستاورد‌‌ها در حوزه‌های گوناگون صنعت و تولید را فراهم می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: این نمایشگاه در راستای افزایش صادرات، بازارسازی، تقویت و حمایت از تولیدات داخلی برگزار می‌شود و فرصت مناسبی برای فعالان و صنعتگران استان است تا با ارایه دستاورد‌‌ها و توانمندی‌های خود، زمینه تجارت و صادرات پایدار را فراهم کنند.